Skravletråd januar

Jeg blir sur når de begynner på dem måten , det er så utrolig ufint
Helt enig!. Hvordan vi velger å bruke pengene våre er vel vår sak. Ikke alle som har råd til å bruke penger på fadderbarn desverre men at de skal legge seg oppi hvordan vi velger å bruke dem synes jeg er en uting. At de også skal prøve å appellere til følelser og våre egne barn er utrolig ufint mener nå jeg.

Helt enig!. Hvordan vi velger å bruke pengene våre er vel vår sak. Ikke alle som har råd til å bruke penger på fadderbarn desverre men at de skal legge seg oppi hvordan vi velger å bruke dem synes jeg er en uting. At de også skal prøve å appellere til følelser og våre egne barn er utrolig ufint mener nå jeg.
Ja jeg er helt enig. Jeg sa jeg ga penger til gatebarn i Bolivia men det var jo ikke bra nok det heller

Ja jeg er helt enig. Jeg sa jeg ga penger til gatebarn i Bolivia men det var jo ikke bra nok det heller
Nei det er vel deres "produkt" som er best da. Er en god tanke med fadderbarn men en kan da ikke hjelpe alle så en må velge hvem en evt vil bruke pengene på, om det er gatebarn i Bolivia eller ett barn i afrika. Hvem det blir er opp til oss og ikke en tilfeldig selger på ett gatehjørne

Nei det er vel deres "produkt" som er best da. Er en god tanke med fadderbarn men en kan da ikke hjelpe alle så en må velge hvem en evt vil bruke pengene på, om det er gatebarn i Bolivia eller ett barn i afrika. Hvem det blir er opp til oss og ikke en tilfeldig selger på ett gatehjørne
Deres var selvsagt så mye bedre og viktigere

Så var det morgen, i dag er siste dagen jeg skal på jobb, tror jeg, på en stund. Også skal jeg hjem og varme om middag, før jeg skal på en etterlengtet massasje i kveld , det skal bli så herlig !! :)

God morgen. Massasje hørtes helt herlig ut. :) Ha en fin dag!

Så herlig :-). Misunnelig kjenner jeg:-). Men har ett gavekort på massasje selv så skal vel ikke klage:-P. Må bare få fingen ut og bestille meg en time:-D. Hvordan er formen?
Formen er rar. Jeg har så mye sprengte blodkar i fjeset at jeg ser ut som jeg, jeg veit ikke jeg bare ser ikke ut :p
Gleder meg masse til i kveld går vanligvis en gang i mnd, men pga sykdom hos meg og massøren har det blitt utsatt siden desember :o
Få fingeren ut, det er deg vel unt :)

Back
Topp