Skravletråd januar

Så var det morgen, i dag er siste dagen jeg skal på jobb, tror jeg, på en stund. Også skal jeg hjem og varme om middag, før jeg skal på en etterlengtet massasje i kveld , det skal bli så herlig !! :)
Så herlig :-). Misunnelig kjenner jeg:-). Men har ett gavekort på massasje selv så skal vel ikke klage:-P. Må bare få fingen ut og bestille meg en time:-D. Hvordan er formen?

Ny rekord i hvor lang tid mini kan bruke på å sovne. Gubben gikk og la han 18.30. Kl 20.47 sovnet han omsider. Hadde det ikke vært for en overivrig og innpåsliten tlf selger som tydeligvis ikke tok ett hint om at gubben var opptatt og ikke interessert i produktet så hadde nok mini sovnet for lenge siden.
Tlf selgeren ringte 3 ganger selv om gubben avviste oppropet. Når gubben så ble lei og tok den og sa han var opptatt, ikke interessert og sa hade. Så ringte tlf selgeren jammen meg opp 3-4 ganger til hvor han fikk samme beskjed før gubben ble lei og skjelte han ut. Da sa tlf selgeren at gubben trengte jo ikke være så frekk....
Fytti katta, da hadde jeg blitt forbannet!:mad:
Hvis de har lyst til å selge produktet sitt så er vel ikke det rette måten å gjøre det på?!:rolleyes:

Har selv opplevd at om jeg "trykker bort" så ringer de tilbake med en gang. Men om jeg lar de ringe ut så venter de noen dager.
Gubben har reservert seg og blir skikkelig sint om noen ringer.
Er det gubben også opplevde igår. Da ringe de 3 ganger på rad uten å ta hintet om at gubben var opptatt. Til slutt ble han lei for det forstyrret mini som nesten var i ferd med å sovne. Allikevel ringte han opp igjen 3-4 ganger selv om gubben sa han var opptatt og ikke interessert i det han hadde å selge. Før han høflig sa hade og la på. Siste gang ble gubben forbannet og skjellet han ut og lurte på om han ikke hørte etter på det gubben hadde sagt.
Jeg har også reservert meg men en sjelden gang ringer de. Men da er jeg somregel på jobb og ingen mulighet til å ta tlf

Det er nettop det. Jeg fikk : du er vel mamma selv og vil vel at barna skal ha det like bra som dine
Og
Alle som bor i Norge burde ha fadderbarn
Åååh så irriterende. Ja selvsagt vil vi det beste med våre barn:-). Gubben fikk også noe lignende en gang han var på butikken med mini. Da sa han bare noe som at han var arbeidsledig så de pengene han fikk i dagpenger valgte han å bruke på sønnen sin slik at han skulle ha det best mulig. Da var kommentaren at jamen han hadde vel en 200 lapp i måneden han kunne avse til ett fadderbarn. Gubben sa bare nei faktisk ikke, den 200 lappen velger jeg å bruke på sønnen min frem til jeg ihverfall får meg jobb og bedre inntekt enn dagpenger

Fytti katta, da hadde jeg blitt forbannet!:mad:
Hvis de har lyst til å selge produktet sitt så er vel ikke det rette måten å gjøre det på?!:rolleyes:
Skulle ikke tro det:mad: men tydeligvis synes selgeren at han gjorde rett jobb. Skikkelig irriterende

Åååh så irriterende. Ja selvsagt vil vi det beste med våre barn:). Gubben fikk også noe lignende en gang han var på butikken med mini. Da sa han bare noe som at han var arbeidsledig så de pengene han fikk i dagpenger valgte han å bruke på sønnen sin slik at han skulle ha det best mulig. Da var kommentaren at jamen han hadde vel en 200 lapp i måneden han kunne avse til ett fadderbarn. Gubben sa bare nei faktisk ikke, den 200 lappen velger jeg å bruke på sønnen min frem til jeg ihverfall får meg jobb og bedre inntekt enn dagpenger
Jeg blir sur når de begynner på dem måten , det er så utrolig ufint

Så bra da :D hva har du gjort for noe spennende i dag da? Ja dagen har hvert fin og nå har jeg en våken potte tett lillebror :P trudde han var frisk igjen men tydeligvis ikke :P
Jeg var på jobb på politikammeret:D veldig gøy!
God bedring til lillegutt:)

Jeg fikk nye klær av mamma :P og så har jeg kjøpt smekker til lillebror Haha ja her er det forkjølelse for ente gang og jaggu feber igjen også... syntes ikke han har hvert annet enn dårlig de 2 siste mnd jeg...
Så snill mamma du har!:D

Back
Topp