Skravletråd januar

Hehe, jeg hekler også, men jeg mister litt fokuset både med hekling og strikking, så det går kun i små plagg :p
Hehe, ja sant! Lyst å hekle mer til babyen, men hun ligger jo på meg store deler av dahen, så blir liksom ikke til det

Ja altså.. nedesrte på listen har 350. Jeg har vel rundt 200 mindre. Så jeg må jo ta igjen den som ligger nederst. Tviler...
Krysser fingrene for deg,får ikke skravlet med deg i morgen men er klar Både deler av fredag og til helgen :)

Hehe, ja sant! Lyst å hekle mer til babyen, men hun ligger jo på meg store deler av dahen, så blir liksom ikke til det
Nei, skjønner det.. jeg skal på oul på mandag,håper på å få sett kjønn så jeg kan begynne å strikke til min egen baby :)

Ja var det gubben og reagerte på. Men noen tok visst ikke hintet
Har selv opplevd at om jeg "trykker bort" så ringer de tilbake med en gang. Men om jeg lar de ringe ut så venter de noen dager.
Gubben har reservert seg og blir skikkelig sint om noen ringer.

Så var det morgen, i dag er siste dagen jeg skal på jobb, tror jeg, på en stund. Også skal jeg hjem og varme om middag, før jeg skal på en etterlengtet massasje i kveld , det skal bli så herlig !! :)

Back
Topp