Hehe, ja sant! Lyst å hekle mer til babyen, men hun ligger jo på meg store deler av dahen, så blir liksom ikke til detHehe, jeg hekler også, men jeg mister litt fokuset både med hekling og strikking, så det går kun i små plagg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja sant! Lyst å hekle mer til babyen, men hun ligger jo på meg store deler av dahen, så blir liksom ikke til detHehe, jeg hekler også, men jeg mister litt fokuset både med hekling og strikking, så det går kun i små plagg![]()
Ser på Friends. Senga snart!Har alle lagt seg?
Skjønner jeg godt..Ja gubben ble mildt sagt forbannet i tlf..
Æsj så kjedelig daHar blitt kastet ut fra babyverden MANGE ganger i dag... kjedelig
Krysser fingrene for deg,får ikke skravlet med deg i morgen men er klar Både deler av fredag og til helgenJa altså.. nedesrte på listen har 350. Jeg har vel rundt 200 mindre. Så jeg må jo ta igjen den som ligger nederst. Tviler...
Nei, skjønner det.. jeg skal på oul på mandag,håper på å få sett kjønn så jeg kan begynne å strikke til min egen babyHehe, ja sant! Lyst å hekle mer til babyen, men hun ligger jo på meg store deler av dahen, så blir liksom ikke til det
Skikkelig irriterende. .. mister litt lysten,bra dere her inne er så hyggelig at jeg bare må skravle med dereÆsj så kjedelig da
Kan jeg godt forstå. Skikkelig irriterende når det skal være slik selv om det nok går til gode formålJa jeg ble skikkelig sur da han ene holdt på.
Makan til pressing
Ja var det gubben og reagerte på. Men noen tok visst ikke hintetHerlighet! Noen folk altså,det var jo selgeren som var frekk og ikke tok et hint!
Hadde jeg også blittSkjønner jeg godt..
Så flere hadde klaget på FB siden deresKan jeg godt forstå. Skikkelig irriterende når det skal være slik selv om det nok går til gode formål
He he ja ikke santSkikkelig irriterende. .. mister litt lysten,bra dere her inne er så hyggelig at jeg bare må skravle med dere![]()
Har selv opplevd at om jeg "trykker bort" så ringer de tilbake med en gang. Men om jeg lar de ringe ut så venter de noen dager.Ja var det gubben og reagerte på. Men noen tok visst ikke hintet
Det har jeg også opplevd.Har selv opplevd at om jeg "trykker bort" så ringer de tilbake med en gang. Men om jeg lar de ringe ut så venter de noen dager.
Gubben har reservert seg og blir skikkelig sint om noen ringer.
Da krysser vi fingre for detPleier egentlig å være det..
Tror det blir roligere neste uke![]()
Jeg får jo flere og flere oppgaverDa må du få mindre å gjøre![]()