Hva annet pleier du å trene da? Er du på senter også eller?Innimellom, men bytter litt på hva jeg gjør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva annet pleier du å trene da? Er du på senter også eller?Innimellom, men bytter litt på hva jeg gjør
Gleder hun seg?![]()
Nope det skjer ikkeHva annet pleier du å trene da? Er du på senter også eller?
Håper du får en fin dagStraks avgårde på jobb![]()
Ski er herlig! Bare så synd det er så kort sesong! Blir ikke skigåing på meg denne vinteren da.. men neste vinter, da skal jeg!Nope det skjer ikke
Gåtur
Skitur
Løping
30 days shred
Håper du får en fin dagStraks avgårde på jobb![]()
Skal han også gå ned litt?Ja. Når gubben er med , så er det lettere!![]()
En bursdagsgave til min nevøHva skal du shoppe?
Haha, dere er murmeldyrLitt sen frokost her i heimen, men når vi starter dagen klokken 11 så![]()
Ja. Han er lei julekiloene sineSkal han også gå ned litt?
To sammen er bedre ja!
KoseligHey damerhatt en fin dag så langt?
Jeg og baby J kom nettopp hjem fra babydate med en fra termingruppa herkjempe kos <3
SykeHaha, dere er murmeldyr![]()
Hva ble det?En bursdagsgave til min nevø![]()
Ja, brukt er genialtBrukt er helt genialtsparer samfunnet og mye penger på det
![]()
Lov med litt usunt og daher drikker snuppa sjokkmelk, men det er det hun vil når hun er syk så da får hun det
Hehe, kjenner til det der , "for et kupp", men så trenger man det ikkeSpiste lunsj på kafé idag jeg![]()
Ja, er super med bruktshoppingmye nyttig og billig å finne på salgsgrupper på fb! Lønner seg å følge med innimellom
Noen ganger må jeg nesten legge bpnd på meg da, for å ikke kjøpe tingjeg eeegetøig ikke trenger "for det er jo så billig"
![]()
Noe spesielt som skjer?
Jippi for en fin dag
Jepp, jobber til kl 18Gjør det! På jobb idag?