Kunne vel i det minste fått time samme dagI dag skal mannen ta turen til tannpleieren for andre dag på rad, men med annet barn. Eldste i går, mellomste i dag.
Yngste skal i det minste ikke på et par år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne vel i det minste fått time samme dagI dag skal mannen ta turen til tannpleieren for andre dag på rad, men med annet barn. Eldste i går, mellomste i dag.
Godt han er bedreYes. Feber, litt tett og sår hals. Bedre idag da.
Jeg liker såntDet vet jeg vel
Du er flink på sånt!
Hva bestemte du deg for ?Da har jeg blitt spurt om å jobbe ekstra i kveld:-/. Greit med ekstra penger men kjenner jeg er utrolig trøtt etter en urolig natt. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta vakten eller iķke
Hennes var opprinnelig forrige uke, men da ringte de og sa at tannpleieren var syk.Kunne vel i det minste fått time samme dag
Vi får se daHåper det kommer nye sjanser![]()
Ja. Når gubben er med , så er det lettere!Herlig innstillingda går det nok bra!
Hva skal du shoppe?Et møte, litt shopping så jobb
Du da?
Aha skjønner.Hennes var opprinnelig forrige uke, men da ringte de og sa at tannpleieren var syk.
Hahah!!Komplett kaos!
Gjør du så gjør jeg![]()
Gjør det! På jobb idag?Aktiviteten har heldigvis tatt seg opp her
Titt innom når du kan du!
Gleder hun seg?I dag skal mannen ta turen til tannpleieren for andre dag på rad, men med annet barn. Eldste i går, mellomste i dag.
God dagGod formiddag
Ingen hoste i natt, så det er bra!
Idag kommer noen ventilasjon folk og leiligheten ser ikke ut etter at vi har vært syke... Yeah! Masse rydding -.- sove litt først tror jeg så rydde etterpå![]()
Det har jeg skjøntJeg liker sånt
Nei absolutt ikke. Ende med å si jeg kan jobbe frem til pause. Hjelper ihverfall littIkke lett det der![]()
Ikke spurt han enda;-)Og hvor var den?![]()
Slapp unnaGod dag
Kos deg med rydding![]()
Endte med at jeg skal jobbe frem til pausen som er ca 19.30Hva bestemte du deg for ?