B
Blue Angel
Guest
Å så kjedelig![]()
Ja... og jeg ville hoppe i badekaret og kose meg, men neida, der vasker sambo kalesjen til båten, så den må ligge i bløt til i morgen!
Oppgitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så kjedelig![]()
Omg ! Jeg hadde bada for det. HahaJa... og jeg ville hoppe i badekaret og kose meg, men neida, der vasker sambo kalesjen til båten, så den må ligge i bløt til i morgen!
Oppgitt...
Vært på kaféJepp, jobber til kl 18
Hva har du gjort i dag?
Ja, nemlig!!Hehe, kjenner til det der , "for et kupp", men så trenger man det ikke
Herlig med lunch på kafé da![]()
Takk, skulle gjerne hatt mer men glad for alt jeg får i grunnSå gøy! Gratulerer![]()
Venter på mannen så vi får laget middag. .Trøtt og susete i hodet, kjenner jeg! Hva driver folk med i kveld? Her blir det vel litt rydding, men mest sofa!og tidlig kveld Håper jeg
![]()
Trøtt og susete i hodet, kjenner jeg! Hva driver folk med i kveld? Her blir det vel litt rydding, men mest sofa!og tidlig kveld Håper jeg
![]()
Takk, skulle gjerne hatt mer men glad for alt jeg får i grunn
Er det jeg håperAlt er bedre enn ingenting
Kanskje det blir mer etterhvert?![]()
Hadde jeg gjortVurderer å kaste den utav![]()
Er hos mirelleTrøtt og susete i hodet, kjenner jeg! Hva driver folk med i kveld? Her blir det vel litt rydding, men mest sofa!og tidlig kveld Håper jeg
![]()
Åh, håndball ja! Hadde jeg glemt. Men hvem kulle de spille mot idag?Venter på mannen så vi får laget middag. .
Så blir det håndball på tv
Hørtes koselig ut! Åh, nå fikk jeg og lyst på tacoEr hos mirelleså blir det taco etterkvart
Mot FrankrikeÅh, håndball ja! Hadde jeg glemt. Men hvem kulle de spille mot idag?
Hva blir det idag?Hurra middagstid snart
Ååh ikke frist med taco daaEr hos mirelleså blir det taco etterkvart
Akkurat kommet hjem. Skal rydde litt selv. Rydde av etter middag kanskjeTrøtt og susete i hodet, kjenner jeg! Hva driver folk med i kveld? Her blir det vel litt rydding, men mest sofa!og tidlig kveld Håper jeg
![]()