Hva skal du ha til middag i dag?

I går hadde vi elggryte, saltpotet og blomkålpure :)

Lettsaltet torsk med eggsmør og grønnsaker blir det i dag. Foreslo for sambo å ha fiskedager på tirsdag og torsdag, så da skal vi prøve på det :D

Imorgen blir det svinekoteletter med potetbåter og grønnsaker :)

Torsdag blir det wok med laks

I dag skal vi ha kyllinggryte:)

Gresk kebab med couscous, tzatziki og frisk salat. Foreløpig har ungene likt både matlagingen og maten i originalkassen til Adam :D

Idag ble det fiskeburger her. Enkelt og godt. Jeg spiste fryktelig mye fiskekaker med makaroni som liten, så er fortsatt ikke glad i det. Så for at mine kjære skal få spise fiskekaker (som de er glade i) så kjører vi fiskeburger ;)

Lasagne her i dag :)

Spagetti bolognese her i dag. Skal prøve meg på en sånn ekte oppskrift.. :p

I helgen hadde vi saltkjøtt (svinebog kokt i timevis), med poteter og kålrabistappe. Deilig! I dag blir det derfor ertesuppe av restene:-) Føler meg flink i dag da:-) I går var det frossenpizza. Mannen har bestemt at vi skal prøve sånn matkasse neste uke, tydelig at innkjøpssjefen (meg altså) ikke gjør en bra nok jobb for tiden..

I helgen hadde vi saltkjøtt (svinebog kokt i timevis), med poteter og kålrabistappe. Deilig! I dag blir det derfor ertesuppe av restene:-) Føler meg flink i dag da:-) I går var det frossenpizza. Mannen har bestemt at vi skal prøve sånn matkasse neste uke, tydelig at innkjøpssjefen (meg altså) ikke gjør en bra nok jobb for tiden..
Reagerer ikke lille på kålrabi og erter? :) (Heldig i så fall :D)

Vi er veldig fornøyd så langt. Prøver Adams for første gang denne uken :)
I dag ble det smørstekt torsk med urtebakte rotgrønnsaker og honning- og sennepskrem. Snadder!

Back
Topp