Jubeltråd :)

jubler for 14+0 idag :) <3

Jubler for at jeg er halvveis i uka!! Sinnsyk travel uke på jobb.
Bodd i koffert siden søndag. Ikke hjemme før torsdag kveld!

Jubler for at jeg fortsatt har hodet over vannet og at det har gått ganske greitt!

Hurra! Idag har jeg kjent det jeg er helt sikker på er baby'en bevege seg for første gang! Ikke spark, men en rask bevegelse helt nederste i levmagen:-)

16+3 Idag. Tror morkaken ligger foran denne gangen, med de to andre har jeg kjent liv lenge før!
Gleder meg til å kjenne liv hver dag:-)

Tror kanskje jeg har kjent litt hopping i magen i dag. Mulig bare leamus:p men er jo gøy å tenke på muligheten. Frisk fra omgangssyken for andre gang i år. Har sovet og er rimelig klar for nattevakt! Gleder meg, nesten:) kontroll av hjerte og blodtrykk etter jobb. Håper det ser bra ut så langt! Også nærmer det seg jo helg;) juhu:)

Jubler for siste dag med crinone! :) etter 14 uker med progesteron vaginal krem og da bind daglig så er siste dose nå satt :):):)
Føler meg helt trygg på at det er ok å slutte nå også .. :) for en befrielse :) og økonomisk jubler lommeboken hehe :)

Jubler for at jeg klarte å komme meg ut av huset, sitter alene på handlesenter og kjeder meg kraftig men er ute av leiligheten!
Og som takk fikk jeg et ordentlig dytt fra magebeboeren mens jeg gikk :-)

Jubler for at jeg fikk ånden over meg og fikk shinet kjøkkenet som så ut som hadde vært gjennom krigen... og samtidig da fikk vasket gulvene i hele huset og det var deilig å få gjort, siden vi har holdt på med oppussing og det var sagflis og dritt over alt :p :)

Jubler for at gyn skal ta ultralyd på meg og sjekke kjønn , på celleprøve timen min 4.feb:)

Åh! Heldig som får smugtitte :)

Hihi ja :) meeeen jeg har ikke sjans til å skjule magen for de to andre snart så må finne ut kjønn og si det som vi ønsker til de hihi :) derfor ble 10 dager bedre enn 4 uker ;)

Jubler for at jeg var så lur at jeg gjemte en Smil-sjokolade i skapet på jobb en gang i forrige uke. Og så glemte jeg den og kom på den nå, akkurat når jeg var helt sjukt fysen på noe! Hipp hurra for lure meg da!
Nå kom jeg på at jeg har en halv raider i strikkeposen min! Yay ^_^

jubler for at jeg klarte å gå på nr 2 på toalettet! Beklager detaljene, men jeg har "fremfall" etter forrige fødsel, og dette svangerskapet gir meg forstoppelse, så det å gå på do er en STOOOR lykkelig event her altså! :P

Back
Topp