Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

Håper å ha en kjappstrikka drakt på pinnene ganske snart. Skal kjøpe garn i morgen.
 
Jeg tør ikke prøve på ordentlige sokker, er livredd for alt det småttearbeidet. Hvordan gikk det?:)

Hælen var vrien, for oppskriften var helt fjern. Så jeg fant et alternativ på nett og da ordna det seg greit. Fornøyd med mitt første par :D
 
Jeg har akkurat begynt med bukse til babyen. Aldri gjort det før, men håper jeg får det til
 
Åå, så fint! Snoringstrøya er så skjønn :)

Må visst få fingeren ut å knipse litt bilder selv. Har blitt 14 plagg på mini nå, men får aldri dokumentert det her ;)
Ser for meg at snoringstrøya kan bli en favoritt :)

Elsker å få inspirasjon av hva andre lager - så sett igang med knipsingen og legg ut! Gleder meg til å se hva du har lagd :)
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Strikkespam fra meg :) Noe av strikkeriene som lillesøster skal få bruke. Første bilde blir hentesettet <3

Vis vedlegget 158072

Vis vedlegget 158071

Vis vedlegget 158074

Vis vedlegget 158077

Vis vedlegget 158078
Nydelig! :) Flink du er!

Har tittet på jakken du har lagd til hentesettet, men fant ut at knapper på ryggen ikke var så greit på babyer som stort sett ligger på ryggen. Men du har snudd det om? Bare snudd eller endret i oppskriften?
Kjempe fin farge forresten! :)
 
Nydelig! :) Flink du er!

Har tittet på jakken du har lagd til hentesettet, men fant ut at knapper på ryggen ikke var så greit på babyer som stort sett ligger på ryggen. Men du har snudd det om? Bare snudd eller endret i oppskriften?
Kjempe fin farge forresten! :)

Takk :D

Akkurat samme tenkte jeg, men den er brukbar på begge sider :) Har også valgt helt flate knapper, så er sikker på at hun ikke kjenner dem om de blir på ryggen. Har endret oppskriften litt, men kun pga størrelsen. Har hørt flere som har nevnt den er litt stor i den minste størrelsen, og dette er jo til hentesett :)
 
Helgens prosjekt som egentlig skulle være barselgave til en venninne.. Men jeg tror jeg må beholde den selv og finne noe annet til henne ;)

ImageUploadedByBV Forum1453679694.253542.jpg
 
Back
Topp