Skravletråd lag Lilla

Jada, skal selvsagt skrive 0,1 ned altså...:D

Var bare skrevet litt sånn oppgitt:P
All nedgang er bra☺☺ stolt av alle sammen!! Og det viktigste av alt er om man føler seg strammere/bedre. Krigen varer bare litt, og mi må leve med denne kroppen livet ut;) bare å omfavne seg selv;);)

All nedgang er bra☺☺ stolt av alle sammen!! Og det viktigste av alt er om man føler seg strammere/bedre. Krigen varer bare litt, og mi må leve med denne kroppen livet ut;) bare å omfavne seg selv;);)
Joda sant det!!!
Jada magen ser bedre ut:D

Helt klart:D yayyy!!

Har i alle fall bidratt til det da hjaha..siden nedgangen min ikke var mye å rope hurra for;):p
Synes vi har vært flinke jeg =)!
Klapp på skuldra til oss alle sammen!

Enig med det! Flinke er vi!

Jeg har amma i hele natt, så jeg er litt redd for at det har påvirka melka.. Noe som er rart, da jeg tror jeg har gått litt opp siden sist uke - men han pleier ikke å ville spise hele natta, og jeg har liggi i minus på kalorier hele uka. Skal veie meg ordentlig straks. Tror uansett jeg ryker, men må uansett vurdere å trekke meg, kan ikke miste melka.

Jeg har amma i hele natt, så jeg er litt redd for at det har påvirka melka.. Noe som er rart, da jeg tror jeg har gått litt opp siden sist uke - men han pleier ikke å ville spise hele natta, og jeg har liggi i minus på kalorier hele uka. Skal veie meg ordentlig straks. Tror uansett jeg ryker, men må uansett vurdere å trekke meg, kan ikke miste melka.

Ikke lett det der...bør jo ikke ligge for lavt kalorimessig når man ammer...ammer selv nemlig. Men jeg håper lag lilla ikke mister noen denne gangen også!:)

Veldig bra veldig bra! :)
Hvordan tror du vi ligger an? =)
Usikker, ikke regnet eller full oversikt over de andre.
Tror dog rosa vinner denne gangen også.
Det står mellom oss og rød.
Håper vi trekker det lengste strået;)

Her er talla våre.

Vekt sist: 540,3
Vekt nå: 537,5
Endring: -0,5182%

Usikker, ikke regnet eller full oversikt over de andre.
Tror dog rosa vinner denne gangen også.
Det står mellom oss og rød.
Håper vi trekker det lengste strået;)

Her er talla våre.

Vekt sist: 540,3
Vekt nå: 537,5
Endring: -0,5182%
Men team rosa og de andre er jo mange flere enn oss...Hvordan regner de det??

Back
Topp