stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
skal se vi gjør det =)Får vi 0,5 ned fra utfordringen kanskje?Tror det kan se sånn ut
Det hjelper på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal se vi gjør det =)Får vi 0,5 ned fra utfordringen kanskje?Tror det kan se sånn ut
Det har du all grunn tiler fornøyd![]()
Helt klartskal se vi gjør det =)
Det hjelper på!
All nedgang er bra☺☺ stolt av alle sammen!! Og det viktigste av alt er om man føler seg strammere/bedre. Krigen varer bare litt, og mi må leve med denne kroppen livet utJada, skal selvsagt skrive 0,1 ned altså...
Var bare skrevet litt sånn oppgitt![]()
Joda sant det!!!All nedgang er bra☺☺ stolt av alle sammen!! Og det viktigste av alt er om man føler seg strammere/bedre. Krigen varer bare litt, og mi må leve med denne kroppen livet utbare å omfavne seg selv
![]()
Synes vi har vært flinke jeg =)!Helt klartyayyy!!
Har i alle fall bidratt til det da hjaha..siden nedgangen min ikke var mye å rope hurra for![]()
Enig med det! Flinke er vi!All nedgang er bra☺☺ stolt av alle sammen!! Og det viktigste av alt er om man føler seg strammere/bedre. Krigen varer bare litt, og mi må leve med denne kroppen livet utbare å omfavne seg selv
![]()
Det har viSynes vi har vært flinke jeg =)!
Klapp på skuldra til oss alle sammen!
Hehe...kan ikke se noe...du tar differansen på vekta, deler på forrige ukes vekt og ganger med 100=%![]()
Jeg har amma i hele natt, så jeg er litt redd for at det har påvirka melka.. Noe som er rart, da jeg tror jeg har gått litt opp siden sist uke - men han pleier ikke å ville spise hele natta, og jeg har liggi i minus på kalorier hele uka. Skal veie meg ordentlig straks. Tror uansett jeg ryker, men må uansett vurdere å trekke meg, kan ikke miste melka.
Veldig bra veldig bra!Sånn da var våres resultat sendt inn! Spennende![]()
Usikker, ikke regnet eller full oversikt over de andre.Veldig bra veldig bra!
Hvordan tror du vi ligger an? =)
Men team rosa og de andre er jo mange flere enn oss...Hvordan regner de det??Usikker, ikke regnet eller full oversikt over de andre.
Tror dog rosa vinner denne gangen også.
Det står mellom oss og rød.
Håper vi trekker det lengste strået
Her er talla våre.
Vekt sist: 540,3
Vekt nå: 537,5
Endring: -0,5182%
godt spm.Men team rosa og de andre er jo mange flere enn oss...Hvordan regner de det??
Gjennomsnittgodt spm.
spurte om det nå på pm.
Gratulerer med immunitet!!Gjennomsnitt
Resultatet er lagt ut!