Vi som bruker CBFM ;) !

Her er den fortsatt på høy, cd 12 og forventet el i morgen.. men da burde den vel vært på max i dag?
Er første måned med monitor da, så kanskje den ikke registrerer..
Eller kanskje jeg har en annen syklys enn det jeg har trodd ;)
Hva kalles perioden mellom el og mens? Kan den være kortere enn 14 dager?

Her er den fortsatt på høy, cd 12 og forventet el i morgen.. men da burde den vel vært på max i dag?
Min fanget el.. :) På føste syklus :) Så kansje den kommer senere enn du tror? :)

Det er ikke alltid den finner max første gang du bruker monitoren :) Den fant ikke max hos meg første gang jeg brukte min.

Min fanget el.. :) På føste syklus :) Så kansje den kommer senere enn du tror? :)
Det hadde vært "fint", da kan det forklare hvorfor det har tatt sånn tid, for vi har aldri hatt sex dagene etter forventet el.. men om den komme ren dag eller to senere så...
Men det er vel ikke bra om den kommer for sent heller? Egget trenger vel en stund på å feste seg osv? Den må jo gå en stund mellom el og mens mener jeg..

Det hadde vært "fint", da kan det forklare hvorfor det har tatt sånn tid, for vi har aldri hatt sex dagene etter forventet el.. men om den komme ren dag eller to senere så...
Men det er vel ikke bra om den kommer for sent heller? Egget trenger vel en stund på å feste seg osv? Den må jo gå en stund mellom el og mens mener jeg..
Nei.. Alt for sent er jo ikke bra.. Skal se du får max i morgen eller noe :D masse lykke til :)

Hos meg fant den max første gangen. Men senere enn jeg hadde gått ut ifra før jeg begynte med monitoren. Så vi hadde bommet litt på el tidligere :p andre syklusen jeg brukte den var el virkelig forsinket. Hadde høy i over 15 dager før max endelig kom. Var redd for at jeg ikke hadde el den syklusen men den kom. Bedre sent enn aldri ;) så mye mulig du har el senere enn du tror også. Hvis ikke kommer nok max snart skal du se :) og ja, den fasen mellom el og mens kan være kortere enn 14 dager. Jeg hadde 12 dager. Mener å ha lest et sted at alt mellom 8/9-15 dager er normalt. Ikke at jeg skal påberope meg som ekspert på det området :p

Dag 1 men MAX :D trodde virkelig at jeg hadde EL annen hver mnd men er så glad jeg fikk det uansett og kom akkurat på det fine timingen d :D aksjer ble lagt inn søndag og idag... Imorgen er dag 2 med MAX.. Så slipper egget på torsdag når gubben reiser på jobb..

Hva anbefaler dere at vi kan gjøre? Legge inn aksjer ikveld også? Og imorgen?

Dag 1 men MAX :D trodde virkelig at jeg hadde EL annen hver mnd men er så glad jeg fikk det uansett og kom akkurat på det fine timingen d :D aksjer ble lagt inn søndag og idag... Imorgen er dag 2 med MAX.. Så slipper egget på torsdag når gubben reiser på jobb..

Hva anbefaler dere at vi kan gjøre? Legge inn aksjer ikveld også? Og imorgen?
Ja det skal jeg hvertfall :) første dag med max her også :)

Back
Topp