Den er nede på lav, har vært det lenge, men teller og teller til tross for at den har registrert pos test..
Ja det hørtes snedig ut. Temper du, slik at du kan bekrefte el?
Min gjorde også dette, selv om den registrerte positiv gtest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er nede på lav, har vært det lenge, men teller og teller til tross for at den har registrert pos test..
Ja det hørtes snedig ut. Temper du, slik at du kan bekrefte el?
Men når jeg ikke skal ha ny syklus, foreløpig? Er jo gravid.. Men kunne vært kjekt om den var klar ved en evt sa..Min gjorde også dette, selv om den registrerte positiv gtestmå vel bare avslutten den selv? har satt opp ny syklus nå, blir spennende å se denne gangen.
Jeg er gravid... Men monitoren fortsetter å telle dager. Lurer på hvordan jeg kan avslutte denne syklusen uten å starte en ny? Er jo ikke vits med ny syklus foreløpig..Ja det hørtes snedig ut. Temper du, slik at du kan bekrefte el?
Imorra er det høy åsså lav på 4 dagDag 2 med maximal.. Blir jaggu sliten av dette el greiene![]()
Okay..Imorra er det høy åsså lav på 4 dagteller vel DPO når den er lav igjen
spennende
![]()
Dag 2 med maximal.. Blir jaggu sliten av dette el greiene![]()
Håper jeg virkelig og.. Vil ikke inn i pp8Da har du el i morgenhappy humping! Måtte dette være gullegget
![]()
Du får "max" i to dager så får du "høy" 3 dagen og det er den dagen egget slipper løs.. Og 4 dagen er det lav igjenEr det alltid to dager Max og så slipper egget dagen etter det? Så om en har sex dagen før Max og ingen ganger når det er Max så er det egentlig kanskje for tidlig?
Og, viser det to streker på testen også når det er høyt lh ? Eller viser det kun på monitoren ?
Du får "max" i to dager så får du "høy" 3 dagen og det er den dagen egget slipper løs.. Og 4 dagen er det lav igjen
Om du legger inn aksjer dagen før eller før "max" så er det bare bra detmen du må også gjerne legge inn aksjer mens du har "max" også
![]()
Noen erfaringer? La inn aksjer på dagen før max,og så den ene dagen med max.. Hadde en pause igår.. da var den også på max.. Er det vits og legge inn idag da? Den er på høy idag..![]()
er på cd3 nå, tiden går sakte 
Den er på høy idag.. Og max igår.. Så da prøver jeg ikveld ogsåVi la inn aksjer:
Dagen før maks
Maks dag 1 (ikke på dag to)
Dagen med høy etter maks
Ble gravid, men endte i kjemisk / tidlig SA :-(
Det burde vel egentlig holde(?), men jeg har så lange sykluser + en mann som reiser offshore så jeg tok ingen sjanserer på cd3 nå, tiden går sakte
![]()
Den er på høy idag.. Og max igår.. Så da prøver jeg ikveld ogsåHåper så inderlig det lykkes snart.. Har også mann med reisejobb :/

Ja.. Spørs bare om det er for sent.. Men egget ligger vel i 24 timer også ca.. så kan være lurtDet holder nok uansett, dere får se an stemningenSamme her, er i pp6 nå.. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid
![]()
Ja.. Spørs bare om det er for sent.. Men egget ligger vel i 24 timer også ca.. så kan være lurtJaaa.. uff.. Blir pp8 her om det ikke klaffer nå.. Msn blir jo helt.. Ja..
![]()
Håper jeg og <3Ja, det er vel noe med det også.. svømmerne ligger i hvertfall klar og venter på egget i dag hehemhm ikke noe kjekt.. Håper det blir 2016-baby <3
Ja du er på 1 DPO når den er på lav igjenDa er altså 1 dpo når den er på lav etter max? Appen FF regner 1 dpo på dagen med høymerkelig
Noen erfaringer? La inn aksjer på dagen før max,og så den ene dagen med max.. Hadde en pause igår.. da var den også på max.. Er det vits og legge inn idag da? Den er på høy idag..![]()