Vi som bruker CBFM ;) !

Min gjorde også dette, selv om den registrerte positiv gtest :confused: må vel bare avslutten den selv? har satt opp ny syklus nå, blir spennende å se denne gangen.
Men når jeg ikke skal ha ny syklus, foreløpig? Er jo gravid.. Men kunne vært kjekt om den var klar ved en evt sa..

Er det alltid to dager Max og så slipper egget dagen etter det? Så om en har sex dagen før Max og ingen ganger når det er Max så er det egentlig kanskje for tidlig?

Og, viser det to streker på testen også når det er høyt lh ? Eller viser det kun på monitoren ?

Er det alltid to dager Max og så slipper egget dagen etter det? Så om en har sex dagen før Max og ingen ganger når det er Max så er det egentlig kanskje for tidlig?

Og, viser det to streker på testen også når det er høyt lh ? Eller viser det kun på monitoren ?
Du får "max" i to dager så får du "høy" 3 dagen og det er den dagen egget slipper løs.. Og 4 dagen er det lav igjen

Om du legger inn aksjer dagen før eller før "max" så er det bare bra det :) men du må også gjerne legge inn aksjer mens du har "max" også :)

Noen erfaringer? La inn aksjer på dagen før max,og så den ene dagen med max.. Hadde en pause igår.. da var den også på max.. Er det vits og legge inn idag da? Den er på høy idag.. :)

Du får "max" i to dager så får du "høy" 3 dagen og det er den dagen egget slipper løs.. Og 4 dagen er det lav igjen

Om du legger inn aksjer dagen før eller før "max" så er det bare bra det :) men du må også gjerne legge inn aksjer mens du har "max" også :)

Da er altså 1 dpo når den er på lav etter max? Appen FF regner 1 dpo på dagen med høy :confused: merkelig

Noen erfaringer? La inn aksjer på dagen før max,og så den ene dagen med max.. Hadde en pause igår.. da var den også på max.. Er det vits og legge inn idag da? Den er på høy idag.. :)

Vi la inn aksjer:
Dagen før maks
Maks dag 1 (ikke på dag to)
Dagen med høy etter maks

Ble gravid, men endte i kjemisk / tidlig SA :-(
Det burde vel egentlig holde(?), men jeg har så lange sykluser + en mann som reiser offshore så jeg tok ingen sjanser :hilarious: er på cd3 nå, tiden går sakte :wacky:

Vi la inn aksjer:
Dagen før maks
Maks dag 1 (ikke på dag to)
Dagen med høy etter maks

Ble gravid, men endte i kjemisk / tidlig SA :-(
Det burde vel egentlig holde(?), men jeg har så lange sykluser + en mann som reiser offshore så jeg tok ingen sjanser :hilarious: er på cd3 nå, tiden går sakte :wacky:
Den er på høy idag.. Og max igår.. Så da prøver jeg ikveld også :) Håper så inderlig det lykkes snart.. Har også mann med reisejobb :/

Det holder nok uansett, dere får se an stemningen :p Samme her, er i pp6 nå.. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid :shifty:
Ja.. Spørs bare om det er for sent.. Men egget ligger vel i 24 timer også ca.. så kan være lurt :) Jaaa.. uff.. Blir pp8 her om det ikke klaffer nå.. Msn blir jo helt.. Ja.. :)

Ja.. Spørs bare om det er for sent.. Men egget ligger vel i 24 timer også ca.. så kan være lurt :) Jaaa.. uff.. Blir pp8 her om det ikke klaffer nå.. Msn blir jo helt.. Ja.. :)

Ja, det er vel noe med det også.. svømmerne ligger i hvertfall klar og venter på egget i dag hehe :-) mhm ikke noe kjekt.. Håper det blir 2016-baby <3

Vi la inn askjer dagen før max. Dag 1 med max ingenting. Dag 2 med max prøvde vi å legge inn, men han fikk litt prestasjonsangst men han påstod at han kom...litt :p dagen etter der osv ingenting. Jeg hadde lite tro på at det gikk, men gravid ble jeg ;)

Back
Topp