Min første og.. Og er på cd 15.. Begynte også med høy tidlig.. Cd 9 tror jeg.. Ikke på max ennåCD 8 og allerede høy.. første runde med monitor for meg.. hvor lenge pleier den å være høy før den blir max?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min første og.. Og er på cd 15.. Begynte også med høy tidlig.. Cd 9 tror jeg.. Ikke på max ennåCD 8 og allerede høy.. første runde med monitor for meg.. hvor lenge pleier den å være høy før den blir max?![]()
Såpass ja.. men hvordan er syklusene dine til vanlig da? Er de lange? Regelmessige?Min første og.. Og er på cd 15.. Begynte også med høy tidlig.. Cd 9 tror jeg.. Ikke på max ennåMen fått positiv el test idag.. Så får se om den fanger det i morgen tidlig
![]()
Regelmessige.. 30-32 dagerSåpass ja.. men hvordan er syklusene dine til vanlig da? Er de lange? Regelmessige?
OkRegelmessige.. 30-32 dager![]()
Hehe.. Aner ikkeOklitt lengre syklus enn meg du da, jeg ligger på 27-28. Mon tro om vi bare skal kjøre på alle dager den er høy.. Bør vi det?
![]()
Venter du på max?Hehe.. Aner ikkeMen jeg har ikke gjort det.. Haha
Men kan vel ikke skade?
![]()
Ja.. Men er visst ikke sikkert man fanger den første mnd man bruker den.. Har jeg lest :/Venter du på max?
Tenker du med tanke på humpimgen? Hhaha.. Er så forvirra i hue under elVenter du på max?
Nei det er det jeg har lest også. Venter hvertfall til i morgen tenker jeg. 3-4 dager på rad kan vi klare, men en uke blir lenge I følge kalenderen har jeg el på tirsdag..Ja.. Men er visst ikke sikkert man fanger den første mnd man bruker den.. Har jeg lest :/
Ja tenkte på det jaTenker du med tanke på humpimgen? Hhaha.. Er så forvirra i hue under elMen nei.. vi begynte og humpe for 2 dager siden.. Begynte og kjenne på kroppen at det var noe på gang.. Så nå er det humping
![]()
Ja.. Man kan fort bli litt lei :/ Siden det blir litt sånn.. Plikt sex aktigNei det er det jeg har lest også. Venter hvertfall til i morgen tenker jeg. 3-4 dager på rad kan vi klare, men en uke blir lenge I følge kalenderen har jeg el på tirsdag..
Monitoren fungerte helt som normalt etter kjemisk herNoen som har brukt cbfm rett etter tidlig SA / kjemisk? Var bare 4+3. Det er vel ikke vits, monitoren blir vel helt tullerusk?skal vel ikke regne det som vanlig mens heller, men har nesten negativ gtest etter blødning som startet i går.
Monitoren fungerte helt som normalt etter kjemisk her![]()
Har du fått max, og er ned på høy eller lav igjen, men den fortsetter å telle?Hei!
Nå har jeg testa positivt på monitoren for mange dager siden, men den fortsetter å telle dager, skal den ikke gi seg etter test, evt hva gjør jeg med den nå?
Den er nede på lav, har vært det lenge, men teller og teller til tross for at den har registrert pos test..Har du fått max, og er ned på høy eller lav igjen, men den fortsetter å telle?
Ja det hørtes snedig ut. Temper du, slik at du kan bekrefte el?Den er nede på lav, har vært det lenge, men teller og teller til tross for at den har registrert pos test..