Vi som bruker CBFM ;) !

Har sett at det er slik for mange, meg inkludert. Min stoppet å spør etter test etter jeg fikk første dag med maks, og resten gikk automatisk.. Altså maks dag 2, høy og så lav automatisk. Er nok fordi jeg ikke fikk maks før cd 26.
Får satse på at den har fanga opp faktisk el da , og at jeg blir gravid

Har sett at det er slik for mange, meg inkludert. Min stoppet å spør etter test etter jeg fikk første dag med maks, og resten gikk automatisk.. Altså maks dag 2, høy og så lav automatisk. Er nok fordi jeg ikke fikk maks før cd 26.
Men jeg har ikke brukt så mange tester heller da, ti stk..

Vedlegg

• image.png
    image.png
    318,3 KB · Visninger: 70
Last edited:
Dpo-land ;)

Men dere, går den ned på lav igjen selv om man er gravid? Hadde 2 dager max og så høy i dag.. om den er lav om en dag eller to så kan jeg fortsatt være gravid sant? Nybegynner :p

Ja.. Første pp :) Spennende.. :) Forferdelig og si det.. Men blitt litt pessimist av prøvingen.. Og har faktisk ikke tenkt og teste før 13 dpo med monitoren.. :)
Unnskyld at æ spørr men ka betyr pessimist? :P :/

Du er tøff som klarer å vente så lenge.. Æ har tenkt å starte 8 dpo alt :P har tester ligganes fra forrige pp :P

Ja leste det i bruksanvisningen men syns det var rart jeg ikke skulle teste? Er det sånn for alle? At hver Mnds testing slutter dag to med Max?
Forrige pp så gadd æ ikkje å ta test på dag to med "Max" og det visste høy før lav igjen av seg selv.. Den regner seg selv ut.. Man får alltid høy før lav etter å ha hatt to dager med Max

Om du ikke tester deg etter at du har fått ma/høy så spiller det ingen rolle.. Fordi den den er allerede regna ut..

Dpo-land ;)

Men dere, går den ned på lav igjen selv om man er gravid? Hadde 2 dager max og så høy i dag.. om den er lav om en dag eller to så kan jeg fortsatt være gravid sant? Nybegynner :p
Du får lav idag ja :) man får bare høy engang etter "Max" og igår slapp egget.. Men ber monitoren etter tester fortsatt? Hvis den viser høy ettertid så er nok en graviditet på gang. Men bortsett fra d må du næsn vente til du for det bekreftet av to streker :)

Masse lykke til alle sammen :D krysser fingrene for oss :) alle har fått max og er i dpo land! Spennende :D

Hadde vært arti hvis vi skrev ned symptomene våres da :D

Jeg selv har kjent stikkinger siden igår.. Men kan hende at det er el som fortsatt er i gang :O

Vet ikke.. Vil bare ikke inn i pp8.. Tærer på at det er gått så lang tid siden ma.. Og at jeg ikke blir gravid :( Men nok sutring fra meg :p Man skal være positiv :D
Næi kjønner dæ veldig godt :) æ ønSker og håper at vi klaffa denne gangen fordi heilt ærlig så e æ lei..

Man kan ikke alltid være positiv på alt.. Av og til så må man bare klage litt.. Og få d ut av systemet :P hehe

Forrige syklus hadde jeg høy fra første Test, og max på cd15-16. I dag er jeg på cd12 og er fremdeles på lav :s til gjengjeld har jeg blitt skikkelig forkjøla. Håper egentlig at el er forsinket pga dette. Passer i hvertfall bra om den er det ift aksjeinnlegg :p Mn om jeg ikke får max snart så blir det tomt for pinner..

Noe av dere som har opplevd forsinket el på grunn av sykdom?

Forrige syklus hadde jeg høy fra første Test, og max på cd15-16. I dag er jeg på cd12 og er fremdeles på lav :s til gjengjeld har jeg blitt skikkelig forkjøla. Håper egentlig at el er forsinket pga dette. Passer i hvertfall bra om den er det ift aksjeinnlegg :p Mn om jeg ikke får max snart så blir det tomt for pinner..

Noe av dere som har opplevd forsinket el på grunn av sykdom?
Jeg har :) en uke.. :)

Lenge siden jeg har postet her nå :) Siden jeg startet med monitoren har jeg hatt max annenhver syklus, og den syklusen jeg er i nå skulle max dukket opp.. Men fikk ikke max! Så to sykluser på rad uten max, selv om jeg hadde masse EL slim for en ukes tid siden. Kjenner jeg blir så frustrert av at EL ikke kommer (eller vises av monitoren) :( Er nå på dag 33, har masse hvit utflod og ingen ømme pupper (noe jeg pleier å ha før tr). Er jeg teit om jeg vil ta en gtest selv om monitoren ikke viste max? :p

Vurderer å kontakte legen min ang EL, for monitoren har vist max i 2 av 6 sykluser.

Lenge siden jeg har postet her nå :) Siden jeg startet med monitoren har jeg hatt max annenhver syklus, og den syklusen jeg er i nå skulle max dukket opp.. Men fikk ikke max! Så to sykluser på rad uten max, selv om jeg hadde masse EL slim for en ukes tid siden. Kjenner jeg blir så frustrert av at EL ikke kommer (eller vises av monitoren) :( Er nå på dag 33, har masse hvit utflod og ingen ømme pupper (noe jeg pleier å ha før tr). Er jeg teit om jeg vil ta en gtest selv om monitoren ikke viste max? :p

Vurderer å kontakte legen min ang EL, for monitoren har vist max i 2 av 6 sykluser.
Ta en test! Skader aldri :)

Back
Topp