Skravletråd

Hatt en helt ok dag :) fått måkt snø, ryddet litt, blitt bæsjet på av lille - som ble fulgt av et bad av oss begge :p

Nå ser jeg på tv mens han sover på knærne mine :)

Enn du?
Hehe herlg med bæsj;:)

Hadde besøk i hele går:)

Jaaaaa, i grunn!!:D Der;)?
Sovet veldig bra her :) og overrasket over lillegutt. Sovnet rundt 8,sov til pappaen kom hjem litt over ett. Så var han våken halvannen time for han sovnet med oss. Spiste kl 8 og igjen nå, sovnet igjen :P

God morn!

Mannen har arbeidshelg, så er alene med tre unger og det er13 minus ute :D Sender nok eldste ut en tur, men de to minste kan ikke.. For å få tida til å gå/unngå slåsskamp mens jeg ammer ser vi serier på Viaplay... Ikke bra :P

Får jeg lillemann til å sove for seg selv, tenkte jeg vi skal lage fuglematere av melkekartonger. Men så var det visst best å sove på meg.

Hun på 2,5 er sykt sjalu, blitt mye verre, så er faktisk i dialog med helsestasjonen for å få hjelp. Kan ikke la de være i samme rom for hun angriper han...

God morn!

Mannen har arbeidshelg, så er alene med tre unger og det er13 minus ute :D Sender nok eldste ut en tur, men de to minste kan ikke.. For å få tida til å gå/unngå slåsskamp mens jeg ammer ser vi serier på Viaplay... Ikke bra :P

Får jeg lillemann til å sove for seg selv, tenkte jeg vi skal lage fuglematere av melkekartonger. Men så var det visst best å sove på meg.

Hun på 2,5 er sykt sjalu, blitt mye verre, så er faktisk i dialog med helsestasjonen for å få hjelp. Kan ikke la de være i samme rom for hun angriper han...
God Morgen :)

Høres koselig ut å lage fuglematere av melkekartonger :) lurt er det og, leste akkurat noe om at det var behov for å mate småfuglene.

Huff, ikke lett når sjalusien slår til.. Har det vært sånn siden han kom ut eller er det kommet senere?

Sovet veldig bra her :) og overrasket over lillegutt. Sovnet rundt 8,sov til pappaen kom hjem litt over ett. Så var han våken halvannen time for han sovnet med oss. Spiste kl 8 og igjen nå, sovnet igjen :p
Oi så bra da:)Her sovnet hun 21.00, sov til kvart over ett...så pupp ..deretter til halv 6 og litt pupp før hun sov til 10.00:D

God Morgen :)

Høres koselig ut å lage fuglematere av melkekartonger :) lurt er det og, leste akkurat noe om at det var behov for å mate småfuglene.

Huff, ikke lett når sjalusien slår til.. Har det vært sånn siden han kom ut eller er det kommet senere?
Kom da han var et par uker gammel og har eskalert siden...

Vi må nok jobbe mye med henne på et dypere plan, hennes selvfølelse... Skal begynne på kurs på helsestasjonen som heter Circle of security. Tror det blir bra!

God morn!

Mannen har arbeidshelg, så er alene med tre unger og det er13 minus ute :D Sender nok eldste ut en tur, men de to minste kan ikke.. For å få tida til å gå/unngå slåsskamp mens jeg ammer ser vi serier på Viaplay... Ikke bra :p

Hei.
Huff da , det høres slitsomt ut.
Håper dere får god hjelp.
Her merker vi i grunn lite til det, han er kjærlig og god med hun. Han liker bare ikke når hun får gaver, alt er hans:p

Så deilig da :)

Ikke feil når de sover sånn som det

Planer for dagen?
Nei det kan man virkelig ikke klage på.

Aking på gutta. Nydelig vær nemlig, men for kaldt for snuppa. Besteforeldre med.
Så middag her etterpå.
Så lovte jeg visst skillingsboller så det må bakes:)

Vi har en fuglemater ute allerede. Men da vi hadde katt måtte vi droppe det, han var en superjeger og tok ALT av fugler, til og med skjærer.
Akkurat derfor vi ikke setter noe ut - er 5katter som tilhører gata vår, av disse er 3ufarlige (les: tunge og treige), men 2 som fanger alt..

Hei.
Huff da , det høres slitsomt ut.
Håper dere får god hjelp.
Her merker vi i grunn lite til det, han er kjærlig og god med hun. Han liker bare ikke når hun får gaver, alt er hans:p
Håper det jeg og. Fikk noen tips allerede, og det virker som det hjelper litt. Men blir vanskeligere når jeg er alene i helga....

Utrolig kjedelig. Jeg har ALLTID gulp på meg, og hun er alltid våt. Og senga mi er ofte våt:o men broren var lik så. Hadde bare håpet å slippet det nå:P

Ja de to andre var sånn og, syns det var så deilig at hun her ikke gulpet, men det varte ikke :P jaja pleier å bli bedre med fast føde

Back
Topp