Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj, det er kaldt ja :/ vindstille?Ikke dårlig-12 nå
(-13,5 da vi sto opp, huttetu!)
Masse lykke til på sykehusetHer soves det ca 2 - 2,5 timer om gangen.. Men har ikke gitt flaske itillegg så har vel litt med det å gjøre.. Har en og annen natten med lengre økter men deg føles så lenge mellomHåper dere nyter nettene dere som får sove så lenge i strekk!
![]()
Planer for dagen?
Vi skal på sykehuse og ta ultralyd av hjerte til lillepersille siden hun hadde bilyd på 6 ukers.. Ellers bare stille og rolig.. Megatrøtt i dag![]()
Så deiligMi sov fra 00:30-06, videre til 09:20 så vi blir seine i bhg idag og gitt
Skal til jordmor på 6 ukerskontroll så kan ikke bare ta fri heller![]()
Hjelpes! Har du sovemedisin i melka di eller?![]()
![]()
det satser vi påJa det var litt godtbare håper det kan fortsette
![]()
Fysj, det er kaldt ja :/ vindstille?
HeheHaha neiHun har sutra for å få mat altså og spist halvveis i søvne og så i koma igjen
![]()
Hehedeilig å sove
min sover i vogna. Jeg burde rydda, vaska klær og mye annet, men ligger på sofaen og ser tv
![]()
JaJa det var mye hihi![]()
Det blir koseligBestilte denne, lillegutt elsker biler så jeg tenkte klistre på noen nede langs lista på veggen på rommet hanssom en liten vei der nede
![]()
Nei det skjønner jeg godt! Skal vel være litt forsiktig med de minste også. Trilla bare 10 min i dag jegJa heldigvis! Men hvis ikke det blir mildere drar mannen litt før fra jobb for å hente lillegutt, har ikke lyst å trille i en time da!
Nei det skjønner jeg godt! Skal vel være litt forsiktig med de minste også. Trilla bare 10 min i dag jeg![]()
Jamin sov 12 timer med en matpause
Så deilig at vi begge har hatt så fin natt![]()
EnigJa ikke sant, og en halvtime hver vei er litt mye syns jeg![]()