Hvor ofte har dere sex? Tips til stillinger?

Jeg teller ned til mandag jeg..
Selv om de ikke stoppet fødsel etter 33+0 nå, så gjelder forbudet frem til 34+0... Og det er til mandag!

:p
 
Fungerte veldig fint å ligge i skje her, alt annet har bare vært vondt, føler kanskje ikke det er like intimt, men vi koser først :)
 
Sex nå var jo bare så kjedelig :p opplever så mye nedpress så er jo helt nummen i underetasjen. Måtte virkelig jobbe for å føle noe i det hele tatt :p veldig fornøyd mann da.
 
Jeg har bare gitt opp hele sexen jeg. Gjør kjempevondt, er jo så hoven. Og så tenker jeg at det er jammen bra det gjør vondt av en tissefant, når en hel baby skal ut gjennom der. :rolleyes:
Jaja, mannen er fornøyd da, hjelper han på andre måter. :p
 
Jeg har bare gitt opp hele sexen jeg. Gjør kjempevondt, er jo så hoven. Og så tenker jeg at det er jammen bra det gjør vondt av en tissefant, når en hel baby skal ut gjennom der. :rolleyes:
Jaja, mannen er fornøyd da, hjelper han på andre måter. :p
Hahaha! Tissefanten skal inn da! Og babyen skal ut, og da er utgangsdøren litt større heldigvis! :p
Nei Gud sex er kjedelig ass. Hahahaha!
 
Hahaha! Tissefanten skal inn da! Og babyen skal ut, og da er utgangsdøren litt større heldigvis! :p
Nei Gud sex er kjedelig ass. Hahahaha!
Hahaha! Ja, det håper jeg virkelig! Ikke snakk om at jeg gidder å føde, hvis det skal være som dette! :p
 
Hahaha! Ja, det håper jeg virkelig! Ikke snakk om at jeg gidder å føde, hvis det skal være som dette! :p
Nei da streiker jeg og kniper igjen til de får henne ut via KS:p makan man skal gjennom liksom.


Sykt med kynnere i hele dag også, så neste gang skal jeg ha sex sent på kvelden i så tilfelle! Så kan jeg sove bort kynnerne!:p
 
Nei da streiker jeg og kniper igjen til de får henne ut via KS:p makan man skal gjennom liksom.


Sykt med kynnere i hele dag også, så neste gang skal jeg ha sex sent på kvelden i så tilfelle! Så kan jeg sove bort kynnerne!:p
Tenker neste gang jeg har ordentlig sex, er etter uke 37. Så da kommer jeg nok til å håpe at kynnerne går over i rier. :p
 
Tenker neste gang jeg har ordentlig sex, er etter uke 37. Så da kommer jeg nok til å håpe at kynnerne går over i rier. :p
Ja en gang i mnd får holde:p Hehe! Var koselig med nærheten da, og mannen var flink som alltid. Synd det er så hovent overalt :p
 
Ja en gang i mnd får holde:p Hehe! Var koselig med nærheten da, og mannen var flink som alltid. Synd det er så hovent overalt :p
Ja, syns også det var fint med kroppskontakt i grunnen. Alternativene er liksom ikke like koselige. Strictly business. :p
 
Her er sexlivet ganske så fantastisk altså. Synes nærhet nå er helt fantastisk. Funker fortsatt med de aller fleste stillinger, så her har samboeren begynt å nesten grue seg til jeg ikke er gravid lenger... :D
 
Har en samboer som ikke klarer tanken på sex. Så her har vi ikke hatt noe siden uke 5. Han blir kvalm av tanken sier han.
 
Her er det labert ja. Hovenhøne og masse kynnere setter en stopper for det. Vi får se om det kan bli noe mer nærmere termin (med en baktanke;) )
 
Kynnere, nedpress og pøbelunge får bare være i kveld! Nå har det vært tørt i laaaaang tid og vi fikk all clear i dag...
Zumzumzuuuum! ;) :p
 
Back
Topp