Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

Det klarer du!! Lær deg rett og vrang, prøv en av oppskriftene i mykstart, ha internett (www.garnstudio.no) tilgjengelig for instruksjonsvideoer, så er du i gang :D
Har prøvd mange ganger.. Ender opp med en sånn koppeholder før jrg gir meg hver gang :p Haha
 
130626f8a78b4eb567528b1987081be3


Snoningstrøje har jeg på pinnene nå :D akkurat ferdig med min del av hentesettet (bukse, lue og sokker), venter på jakka som mamma driver med :D
 
Hvor mange masker legger dere opp på kyse/lue til nyfødt? Har ei på 60 m som nesten var for liten til første, og strikker nå ei med 73 m. Lurer på om det er for mye? :)
Kommer jo an på garnet du bruker med tanke på strikkefasthet :)
 
130626f8a78b4eb567528b1987081be3


Snoningstrøje har jeg på pinnene nå :D akkurat ferdig med min del av hentesettet (bukse, lue og sokker), venter på jakka som mamma driver med :D
Den var skjønn!! :) Strikket på bakgrunn av den danske gratis-oppskriften som ligger på nett? Vanskelig å skjønne? Lurer på om det må bli neste prosjekt her i huset ❤️
 
Den var skjønn!! :) Strikket på bakgrunn av den danske gratis-oppskriften som ligger på nett? Vanskelig å skjønne? Lurer på om det må bli neste prosjekt her i huset ❤️

Ja gratisoppskriften :). Nei den er ikke vanskelig å skjønne :) men den er liten i str virker det som, Jeg strikker 3-6 mnd å sen der liten ut, men er ikke ferdig så har ikke dampet den eller no enda.

Den er ihvertfall veldig enkel, kjapp og veldig fin ❤
 
Ååååh, jeg vil også klare å strikke!!!!!!!!

Sjæl! Har prøvd utallige ganger, og ender opp med å hive det eller dumpe strikkepinner og garn hos mamma i sinne :p

Den slags er bare ikke logisk for meg :p
 
Sjæl! Har prøvd utallige ganger, og ender opp med å hive det eller dumpe strikkepinner og garn hos mamma i sinne :p

Den slags er bare ikke logisk for meg :p
Haha, men du kan jo sy da i det minste!!!! Klarer ikke det heller jeg :p
 
Haha, men du kan jo sy da i det minste!!!! Klarer ikke det heller jeg :p

Mye enklere å følge oppskrifter når det kommer til sying da :p
Blir nesten som scrapbooking! :D
Har man en LO man skal følge, velger/klipper man jo bare mønsterark/stoff i gitt størrelse og fester sammen :)
 
Mye enklere å følge oppskrifter når det kommer til sying da :p
Blir nesten som scrapbooking! :D
Har man en LO man skal følge, velger/klipper man jo bare mønsterark/stoff i gitt størrelse og fester sammen :)
Hehe, joa.. Men det hjelper ikke når man klarer å sy fast seg selv til maskina, eller stikke seg typ 50 ganger før man har tråklet ferdig.... Da gir jeg opp :p Haha!!!
 
Nå skal jeg snart spamme hele strikketråden med mine prosjekter :p Har strikka siden prøveperioden (som varte litt lengre enn forventet), og har plutselig den stabelen til lillemor. Hehe. Holder nå på med trultemor-buksedress fra klompelompe til hentesettet :) Mangler bare tøfler nå, så er jeg klar for fødsel og hjemreise.
 
Nå skal jeg snart spamme hele strikketråden med mine prosjekter :p Har strikka siden prøveperioden (som varte litt lengre enn forventet), og har plutselig den stabelen til lillemor. Hehe. Holder nå på med trultemor-buksedress fra klompelompe til hentesettet :) Mangler bare tøfler nå, så er jeg klar for fødsel og hjemreise.

Skal starte på trultemor-buksa nå jeg også :D Den er så søt :)
 
Back
Topp