Vet at jollyroom.no har stort salg nå, men vet ikke om de har dyner på salg.Må kjøpe dyne før jeg får redd opp...noen som vet om noen gode tilbud?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet at jollyroom.no har stort salg nå, men vet ikke om de har dyner på salg.Må kjøpe dyne før jeg får redd opp...noen som vet om noen gode tilbud?![]()
Åååh kjenner jeg nesten er misunnelig på deg som faktisk har litt sånt å pusle med nå. Nå er alt liksom klart her. Ingenting mer å gjøre i forbindelse med mini.Basen til bilstolen tror jeg mannen skal få feste når jeg ligger på barsel - trenger ikke ha den stående å ta opp plass på forhånd, og mannen skal ikke være på barsel med meg 24/7 så jeg tenker det er fint for han å ha noe praktisk å ordne i den tiden og
Stellebordet skal jeg gjøre helt klart når jeg skal ut i permisjon 3 uker før termin. Da skal jeg også vaske klærne og sette fram vogna, re opp bedside criben etc. Frem til da skal jeg kjøpe inn det siste og småpusle litt rundt på rommet hans. Kjøpe gardiner, panelovn og litt sånt. Er ikke krise om ikke rommet blir helt ferdig før fødsel, kommer ikke til å bruke det til annet enn stelling i starten![]()
Hvor lenge før termin... :
- rer dere opp sengen osv til lille?
- setter klar bilstol i bilen?
- setter frem stellebordet med bleier, våtservietter, kluter og alt som trengs?
Hehe, ventetiden kan bli lang ja! Nå har vel jeg termin noen uker etter deg (24.02), så blir nok sånn for meg og etterhvertÅååh kjenner jeg nesten er misunnelig på deg som faktisk har litt sånt å pusle med nå. Nå er alt liksom klart her. Ingenting mer å gjøre i forbindelse med mini.Bare veeeeente. Skulle ønske jeg hadde litt å "styre med"
![]()
Ja, jeg tenkte på det jeg og - at jeg burde spare litt. Men det er ikke lett når man vil få ting gjort, og har fritid og verkende fingre som vil gjøre noeHehe, ventetiden kan bli lang ja! Nå har vel jeg termin noen uker etter deg (24.02), så blir nok sånn for meg og etterhvertPrøver å spare litt småting til permisjonen begynner, så jeg har noe å kose meg med de siste ukene
Første dag på jobb i morgen etter ferien, er spent på hvordan det skal gå!
Jeg aner faktisk ikke. Formen er ok,men varierer fra dag til dag. Og bekkenet har begynt å verke mer. Skal til kiropraktor i morgen, så får se om det hjelper litt. Men veldig vanskelig å vite hvordan jeg vil fungere på jobb. Forhåpentligvis går det fintJa, jeg tenkte på det jeg og - at jeg burde spare litt. Men det er ikke lett når man vil få ting gjort, og har fritid og verkende fingre som vil gjøre noe![]()
Blir spennende med jobben da. Har du trua på det går greit siste ukene?![]()