Hvor lenge før..?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Hvor lenge før termin... :
- rer dere opp sengen osv til lille?
- setter klar bilstol i bilen?
- setter frem stellebordet med bleier, våtservietter, kluter og alt som trengs?

Det gjorde mannen min mens jeg var på sykehuset med førstemann ;)

Jeg har gjort alt klart b.la det du har nevnt, er i uke 34:) Liker å ha alt klart da jeg vet aldri når babyen melder sin ankoms:)

Sniker litt fra januar

Har hatt det meste på plass siden tidlig i desember unntatt bilstolen, den får vente til lille skal hjem, allerede to bilstoler bak i bilen så det blir trangt nok ;)

Fødebagen derimot, den er det ikke mange dager siden jeg pakka ferdig :-P

Bilstol og stellebord er klart :) men sengen tar jeg om em uke eller 2 :) har bestilt ny madrass så tar det da :)

Kjøper madrass og vasker klær litt iløpet av den neste mnd tenker jeg. Han kommer til å sove i senga vår den første tiden uansett:) og om vi mangler noe til stellebordet kan bare gubben dra på butikken. Jeg er langt fra like stressa som sist gang, da var jeg overivrig:p

Ikke montert bilstolen,men den står klar i gangen, stellebordet er fylt opp, redde opp sengen da vi monterte den, det var i slutten av november ca. uke 29 :)

Jeg har gjort alt klart b.la det du har nevnt, er i uke 34:) Liker å ha alt klart da jeg vet aldri når babyen melder sin ankoms:)
Bilstol og stellebord er klart :) men sengen tar jeg om em uke eller 2 :) har bestilt ny madrass så tar det da :)
Ikke montert bilstolen,men den står klar i gangen, stellebordet er fylt opp, redde opp sengen da vi monterte den, det var i slutten av november ca. uke 29 :)

Djiz, kanskje jeg og kan begynne å gjøre dette klart snart da! :D
Jeg har bare så støv-angst! Så redd alt skal støve ned når det blir satt frem der vi "beveger oss". :P

Mannen mente vi kunne røske med oss bilstolen og basen sammen med fødebagen når vi faktisk skulle til sykehuset. Jeg for min del tror vi har mer enn nok med det andre vi skal få med oss, og ser ikke helt poenget med å skulle tenke på bilstolen og basen i tillegg :P

Forrige gang hadde jeg det klart over 2 mnd før termin :-P Denne gangen blir det nok litt mer "rett-før" prinsippet :-P

Mannen er da hjemme mens jeg henger på sykehuset. Han fikser sengetøy og diverse da. Grøsser litt av alt støv og diverse om man fikser slikt 1-2 måneder før;)

Vi skal få skifta til stellebordstoppen nå i januar, også tror jeg at resten blir når vi har med oss lille hjem altså. Stellebordsmatten er jo bare å plassere, og korgene med bleier osv er klare :)

Bilstol blir også i januar :D

Her er det aller meste kjøpt inn, og sengen ble redd opp for laaaaaang tid siden. Må vel nesten vaske og skifte før lille mor har tenkt til å komme. ;)

Gjør stellebord klar på mandag når gubben er på jobb! Han gidder ikke hjelpe meg, for han mener jeg styrer.. Men stellebordet brukes jo til storesøster også, så ser ikke hva han sutrer for :p basen og bilstolen blir satt inn når jeg er på barsel tenker jeg, men står klart i gangen. Sist satte vi det inn i desember, hadde termin i januar :p nå trenger vi muligens det ledige setet i baksetet til andre før fødsel, så :p
Sengen har jeg redd opp...... :p

Må kjøpe dyne før jeg får redd opp...noen som vet om noen gode tilbud? :p

Stelleplassen er egentlig klar, mangler bare å vaske klær og finne handduker, kluter osv.
Senga gjøres klar ila januar
Bilstolen settes fast når vi kjører fra sykehuset. Den står klar i gangen.
Har ikke termin før 23. Så er enda et stykke igjen i motsetning til de som har termin i begynnelsen av februar :)

Her er alt klart, bilstolen kom I bilen I dag etter en liten tur på føden på sjekk I går :) Den kommende pappaen ble litt stressa da XD

Sengen rer jeg nok opp etter vi kommer hjem. Bilstolen setter jeg nok inn når vi reiser til sykehuset. Stellebordet er allerede på plass, toåringen bruker bleie ennå

Back
Topp