Skravletråd desember

Nei faktisk ikke. Har vært veldig strenge på å holde vanlige leggerutiner i julen siden vi har slitt sånn med sovingen hans. Men selvsagt masse inntrykk og besøk da
Ja, det tar nok på det også :)

Godt spørsmål. Trøtt var han egentlig også og gned seg i øynene. Men hyper så det holdt var han og skulle alt annet enn å sovne. Måtte ta han opp i armene og vugge han rolig. Og da roet han seg og sovnet faktisk
Veldig glad i kos og nærhet han❤️

Skal se hvor mye jeg klarer å hjelpe deg.
Er fremdeles noen dager igjen
Snill du er :) Selve nyttårsaften vet jeg at det blir minimalt, om noe som helst. Ellers så jobber jeg dagtid, men skal få skravlet litt etter jobb :)

Veldig glad i kos og nærhet han❤️
Ja han elsker kos ❤. Men ikke særlig tid lenger til å bare sitte rolig i armkroken min. I natt kom han over i vår seng og var litt småurolig. Sovnet til slutt godt plantet oppå skulderen i armkroken min ❤. Og han elsker å gi og få klemmer♡♡

Ja han var litt vrien på julaften å legge etter masse pakker osv. Men langt fra så hysterisk og vrien som i kveld
Får håpe det bare var i kveld og at han er tilbake til gammel rutine i morgen ;)

Litt av en kontrast. Mannen spiser risgrøt med en halv pakke smør og en dynge med sukker og kanel og skal ha den varm. Jeg vil ha den kald og uten noe på :p

Back
Topp