Er tydeligvis veldig gøy ogsåHihi..
Det der gjorde også frøkna når hun var liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er tydeligvis veldig gøy ogsåHihi..
Det der gjorde også frøkna når hun var liten
100 ca du mangler?Håper på å nå det i løpet av morgendagen![]()
Ja, det tar nok på det ogsåNei faktisk ikke. Har vært veldig strenge på å holde vanlige leggerutiner i julen siden vi har slitt sånn med sovingen hans. Men selvsagt masse inntrykk og besøk da
Hehe, glad for akkurat det samme fordi vi har to katterEr veldig, veldig gled vi ikke har ledning på juletreet nå.
Har en liten gutt som brått er veldig mobil og for øyeblikket ligger under det
Skal se hvor mye jeg klarer å hjelpe deg.Jeg skal hvertfall prøve så godt jeg kan![]()
Veldig glad i kos og nærhet hanGodt spørsmål. Trøtt var han egentlig også og gned seg i øynene. Men hyper så det holdt var han og skulle alt annet enn å sovne. Måtte ta han opp i armene og vugge han rolig. Og da roet han seg og sovnet faktisk
Kommer litt an på om vi får besøk eller ikke.100 ca du mangler?
Det klarer du lett!
Snill du erSkal se hvor mye jeg klarer å hjelpe deg.
Er fremdeles noen dager igjen
Ja han var litt vrien på julaften å legge etter masse pakker osv. Men langt fra så hysterisk og vrien som i kveldJa, det tar nok på det også![]()
Ja han elsker kos ❤. Men ikke særlig tid lenger til å bare sitte rolig i armkroken min. I natt kom han over i vår seng og var litt småurolig. Sovnet til slutt godt plantet oppå skulderen i armkroken min ❤. Og han elsker å gi og få klemmer♡♡Veldig glad i kos og nærhet han![]()
Er vel ikke bare ledning som er populært for dem.Hehe, glad for akkurat det samme fordi vi har to katter![]()
Får håpe det bare var i kveld og at han er tilbake til gammel rutine i morgenJa han var litt vrien på julaften å legge etter masse pakker osv. Men langt fra så hysterisk og vrien som i kveld
Krysser fingrene for detFår håpe det bare var i kveld og at han er tilbake til gammel rutine i morgen![]()
Du får gjøre ditt beste, og håpe det holderSnill du erSelve nyttårsaften vet jeg at det blir minimalt, om noe som helst. Ellers så jobber jeg dagtid, men skal få skravlet litt etter jobb
![]()
Will doDu får gjøre ditt beste, og håpe det holder
Flink du er da*sitter å redigerer bilde til nyttårsønske for Travklubben...... vil bare bli ferdig, men er så mye pirkejobb!
Høres gøy utKommer litt an på om vi får besøk eller ikke.
Er fult mulig min venninne kommer på besøk med ungene for pepperkakehusknusning![]()