Klart du gjør!Nærmer meg målet nå
Dette kommer jeg til å klare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart du gjør!Nærmer meg målet nå
Dette kommer jeg til å klare
Det var jo folk, men ikke trengsel der jeg var.Turte ikke ta sjansen jeg
Men må i løpet av uka..
Etter dette innlegget mangler jeg 102 innlegg på 2.424.Er du langt unna nå?
Det har jeg på en følelse av at det ikke er første gang vi gjørJa da tenkte vi likt![]()
Ikke sett den jegJepp er kunst tyver dette da![]()
Flott at han avlaster deg littGjorde detjepp så han har vasket han
![]()
Spesielt daVeldig godt når man ikke er i form![]()
Håper på å nå det i løpet av morgendagenKlart du gjør!![]()
Måtte ta han opp i armene for at han skulle finne roen og da sovnet han der. I sengen var han helt hyper og skulle tro noen hadde gitt han en skål med sukker.Offda....Håper han snart finner roen
Her satte han seg opp i sengen, fikk tak i døren på ene skapet og lekte med det.Omtrent det lille U også gjorde når jeg prøvde å legge han, men siste luren hans ble litt sen også.
Heldigvis ville han bare ligge på gulvet å leke litt
Godt at han sovnet nå daMåtte ta han opp i armene for at han skulle finne roen og da sovnet han der. I sengen var han helt hyper og skulle tro noen hadde gitt han en skål med sukker.
Jeg mangler vel litt over 300 innleggEtter dette innlegget mangler jeg 102 innlegg på 2.424.
Er du langt unna 3.000?
Hihi..Her satte han seg opp i sengen, fikk tak i døren på ene skapet og lekte med det.
Godt spørsmål. Trøtt var han egentlig også og gned seg i øynene. Men hyper så det holdt var han og skulle alt annet enn å sovne. Måtte ta han opp i armene og vugge han rolig. Og da roet han seg og sovnet faktiskSå kjedelighvorfor i all verden er han så vrang?!
Det bør du klare helt fintJeg mangler vel litt over 300 innlegg![]()
Skal ikke på polet jeg hellerDet var jo folk, men ikke trengsel der jeg var.
Mat butikken var nesten tom når jeg var der.
Det eneste stedet jeg så det var ordentlig kø var på polet, og dit skulle jeg ikke
Nei faktisk ikke. Har vært veldig strenge på å holde vanlige leggerutiner i julen siden vi har slitt sånn med sovingen hans. Men selvsagt masse inntrykk og besøk daGodt at han sovnet nå daBlitt litt rangling i jula kanskje?
Jeg skal hvertfall prøve så godt jeg kanDet bør du klare helt fint![]()
Tror nok det har skjedd et par ganger før jaDet har jeg på en følelse av at det ikke er første gang vi gjør![]()