Hurra, du er flinkJippi, 2.300 innlegg, det nærmer seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, du er flinkJippi, 2.300 innlegg, det nærmer seg![]()
Han må jo gjerne vaske klær selv?Orker ikke skravle sånn idag sliten og ikke helt i formmannen maser om klesvask
![]()
Han gjorde det. Han bare visste ikke hvaHan må jo gjerne vaske klær selv?![]()
Kos deg med istidNå er det istid 4 for turmannen har skjønt at bt er lavt og jeg vil helst slappe av så han lar meg slappe av
![]()
Kokospannekaker....?Menyen er klar![]()
I dag blir det pepperbiff med soppstuing, asparges og cherrytomater. (Pizzasnurrer til guttungen)Dessert: Sjokoladefondant og is.
Tirs: Hjemmelaget fiskegrateng.
Ons: Kokospannekaker.
Tors: Pinnekjøtt med poteter, kåltotstappe. Dessert: riskrem/karamellpudding.
Fre: Restemiddag.
Lør: Taco.
Søn: Stekt torsk med blomkålmos og minigulrøtter.
De er veldig morsommeElsker de filmenespesielt sid
![]()
Det synes jeg ogsåHan må jo gjerne vaske klær selv?![]()
Hehe.Jeg hadde vasket en maskin med rosa klær også, men meget begrenset utvalg av klær, ja
Det var jo to uker til termin. Jeg skulle ta det når i var ferdig med jula og svigermor dro.
Hun dro i går. Bare at babyen kom jo natt til fredag
Var faktisk ikke så ille herKan tenke meg det var folksomt ja![]()
Romjula har vært veldig sosial til nå hvertfall. Nesten litt i overkant, så nå gledes det til en rolig kveld hjemme alene...Romjula er sosial for mange?
Er litt bedre i dag, men i dag også, jaI dag også?
Det var de stopperne som var viktigst, og vi fant igjen de vi manglet for 30 minutter siden nåEr det ikke typisk da:-/
Det var jo braDet var de stopperne som var viktigst, og vi fant igjen de vi manglet for 30 minutter siden nå![]()
Kjedelig med hodepineEr litt bedre i dag, men i dag også, ja
Var omtrent det jeg også saHan må jo gjerne vaske klær selv?![]()
Nærmer meg målet nåHurra, du er flink![]()
Offda....Håper han snart finner roenFy for en ufordragelig unge jeg har i kveld da. Ikke søren om han skal sove og er bare ute på pøbelstreker. Hyler om vi legger han ned i sengen igjen.