Så bra han soverDa er vi ute på biltur for at mini skal få treffe oldemor! Denne turen sover han godt i bilen, heldigvis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra han soverDa er vi ute på biltur for at mini skal få treffe oldemor! Denne turen sover han godt i bilen, heldigvis.
Mini sov gjennom både tannlege besøk og handlingvåknet først nå
så nå koser han seg med mat så får jeg se om jeg får i meg selv noe etterpå
![]()
Mini sov gjennom både tannlege besøk og handlingvåknet først nå
så nå koser han seg med mat så får jeg se om jeg får i meg selv noe etterpå
![]()
Det var meg ja.Hvordan gjør du det hos tannlegen? Var det du som hadde time? Hadde du med mini inn mens du satt i stolen? Jeg skal til tannlegen neste uke, tenkte egentlig at pappaen må komme hjem i tide og ta over.
God morgenGod morgen![]()
Ja det gikk fintSå bragikk greit hos tannlegen?
Ja, hvis du skal kjøpe en ny, ville jeg anbefalt en brukt City cross (2013 og nyere)Vi har en teutonia. Ikke hjul med luft i. Ville egentlig ha det men var så inn i granskauen dyrt å kjøpe den vogna jeg egentlig ville ha, så gikk for fjorårets teutonia fordi vi fikk den ganske billig.
OkNår han sover, så sover han
Fikk beskjed av hs at det ikke skulle ha mer enn 5-6 timer mellom hver gang, så da må det alarm til
Tar det igjen når han våkner![]()
Da tror jeg mannen klikker, hvis jeg kommer å sier vi må kjøpe ny vogn!Ja, hvis du skal kjøpe en ny, ville jeg anbefalt en brukt City cross (2013 og nyere)! Superduper vogn
Æsjda, håper det går seg til!!Ja :/ han er B menneske :/
Da får han klikkeDa tror jeg mannen klikker, hvis jeg kommer å sier vi må kjøpe ny vogn!![]()

Jeg har ikke bil da, så for meg er det veldig viktig med vogner som tåler det jeg skal drive med.Hehe ja men vi har 2 andre som er AÆsjda, håper det går seg til!!du får trøste deg med at da slipper du å stå opp tidlig når han er 1-2 år
!!
Skjønner detHehe ja men vi har 2 andre som er Aså nå er jeg veldig trøtt
Men set var en god trøst![]()
Så bra! Er du ferdig med den nå?Ja det gikk finthan er så flink er nesten ikke skrekk igjen
![]()
Han sovnet 00.45. Sov til 3.. Så halv 7.. Å da måtte jeg jo opp etter amming med de to andre mens han sov mer eller mindre til halv 12Skjønner detble lite søvn i natt?
Nope. Jeg kunne ha vert men siden jeg glemte det ut måtte han legge nedi noe antibiotika igjen. Så skal tilbake 21 Jan..Så bra! Er du ferdig med den nå?
Bra han i hvertfall ikke skriker på dagen daHan sovnet 00.45. Sov til 3.. Så halv 7.. Å da måtte jeg jo opp etter amming med de to andre mens han sov mer eller mindre til halv 12![]()
Det er Max 20 min heldigvisBra han i hvertfall ikke skriker på dagen damen det er slitsomt ja..hvor lenge er han våken før han sovner om natten?
Sliter med legging selv, i går måtte vi ha på kjøkkenvifta og støvsugeren og svøpe babyen for at hun skulle sovne![]()