Skravletråd

Mini sov gjennom både tannlege besøk og handling :) våknet først nå :) så nå koser han seg med mat så får jeg se om jeg får i meg selv noe etterpå :p

Hvordan gjør du det hos tannlegen? Var det du som hadde time? Hadde du med mini inn mens du satt i stolen? Jeg skal til tannlegen neste uke, tenkte egentlig at pappaen må komme hjem i tide og ta over.

Hvordan gjør du det hos tannlegen? Var det du som hadde time? Hadde du med mini inn mens du satt i stolen? Jeg skal til tannlegen neste uke, tenkte egentlig at pappaen må komme hjem i tide og ta over.
Det var meg ja.
Jeg hadde med meg mini inn. Han lå i vognen å sov :) gikk veldig fint det :) jeg hadde ikke noe valg da jeg fikk skikkelig vondt i går.

Vi har en teutonia. Ikke hjul med luft i. Ville egentlig ha det men var så inn i granskauen dyrt å kjøpe den vogna jeg egentlig ville ha, så gikk for fjorårets teutonia fordi vi fikk den ganske billig.
Ja, hvis du skal kjøpe en ny, ville jeg anbefalt en brukt City cross (2013 og nyere) :) ! Superduper vogn

Når han sover, så sover han :p

Fikk beskjed av hs at det ikke skulle ha mer enn 5-6 timer mellom hver gang, så da må det alarm til :)

Tar det igjen når han våkner :p
Ok ;) men kjekt å få sove da, hjelper jo enormt.

Da tror jeg mannen klikker, hvis jeg kommer å sier vi må kjøpe ny vogn! :D
Da får han klikke :p ! Vis han en stygg vogn og si at hvis han ikke blir med på å kjøpe "den du vil ha", kjøper du den fæle :hilarious:
Jeg har tre vogner jeg. Vurderer en 4. Alt til sitt bruk :hilarious: Jeg har ikke bil da, så for meg er det veldig viktig med vogner som tåler det jeg skal drive med.

Han sovnet 00.45. Sov til 3.. Så halv 7.. Å da måtte jeg jo opp etter amming med de to andre mens han sov mer eller mindre til halv 12 :p
Bra han i hvertfall ikke skriker på dagen da :) men det er slitsomt ja..hvor lenge er han våken før han sovner om natten?
Sliter med legging selv, i går måtte vi ha på kjøkkenvifta og støvsugeren og svøpe babyen for at hun skulle sovne :o

Bra han i hvertfall ikke skriker på dagen da :) men det er slitsomt ja..hvor lenge er han våken før han sovner om natten?
Sliter med legging selv, i går måtte vi ha på kjøkkenvifta og støvsugeren og svøpe babyen for at hun skulle sovne :o
Det er Max 20 min heldigvis :)
Uff det er slitsomt

Back
Topp