Jeg sovnet ><Her sovna gutta igjen, men ikke jeg.. Hehe, dårlig gjortsatt på ei maskin med klær og sitter nå med en kopp kaffe og ser Narnia
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sovnet ><Her sovna gutta igjen, men ikke jeg.. Hehe, dårlig gjortsatt på ei maskin med klær og sitter nå med en kopp kaffe og ser Narnia
![]()
sant det hihiHihi, sånn det skal være når man er 2-3 år![]()
Ble til at jeg snoozet litt til, jaGod morgen! Har du bare sovet 5 timer?Da hadde jeg nok prøvd å sove litt til ja
![]()
åh verre blir det nå med barnHehe, ja kjenner meg igjen i denbåde sambo og jeg er fæle til å rote! Skjønner ikke hvordan vi får det til egentlig
![]()
Ble hun født til termin?Ja, strekt seg godt da på disse ukenevokser så alt for fort..
Ååh, skøyter er gøylitt usikker om de har så små, men hadde ikke forundret meg. Hvis ikke går det jo en å skli på isen med vanlige sko først
Hihi bra detBle til at jeg snoozet litt til, ja![]()
Husket ikke hvor søsteren min fant de til nevøen - kanskje loppemarkedDet går jo jahmm
minste jeg så på xxl var 27
Ja, de er kjempefine og godeåhh heldressene er så fine.
snuppa har i rosa og beige. O.J. i blå.
Så har de vært sitt pledd og snuppa kjolen i rosa hun fikk til jul.
oki hm...skal sjekke flere steder.finner gjerne på nettetHusket ikke hvor søsteren min fant de til nevøen - kanskje loppemarked
Ble hun født til termin?
Min var 8 dager før. Fikk "diagnosen" dysmatur..![]()
yes hihi.Ja, de er kjempefine og gode![]()
Jepp han liker å rangleUff det er litt sent! Fikk han mme og da?
Ja han gjør visst detJepp han liker å rangle![]()
Oi, hva er infarkter i morkaka?Kom til 7 dager før, planlagt ks.
Hadde noen infarkter i morkaka så det var nok bra hun kom når hun kom..
Hadde og avflatet SF mål fra uke 35.. Men ikke fått den diagnosen..
Endelig kom det litt snøHvordan er været hos dere idag?
![]()
Ja det gjør virkelig jeg åJa han gjør visst detHåper det snur snart
![]()
Snødde i natt men nå er det mer eller mindre borte igjenEndelig kom det litt snøHvordan er været hos dere idag?
![]()