Da var jeg i seng
herregud snart 4 mnd på vei jo :O kjenner panikken komme nå. Mandag ser jeg Theo igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi også, men pluss 30 minutter når det er fri dagen etter
Ramdom qoute! Har du født?Ja, litt mer liberal sånn ved helg og fri vi også, men akkurat nå trenger særlig han stram line, for han står opp ganske tidlig, Mellomste sover litt lenger om morgenen, og er med det litt greiere å drøye
Ja, like over midtnatt, natt til første juledagRamdom qoute! Har du født?Gratulerer!!!
![]()
Oiii441 dager uten nattesøvn. Jeg trenger å sove! !
Så koselig! Gratulerer så mye.Ja, like over midtnatt, natt til første juledag
Huff, mye nattevåk?Jeg er i seng jeg også, men minstemann har tydeligvis vondt er sted, for han er kjempeurolig.. Håper han sover i natt, for mor begynner å bli frynsete I kantene..
Akkurat sånn her og. Eldste står nesten uansett tidlig opp, og dermed ikke like grei å drøye som yngste som sover litt lenger vJa, litt mer liberal sånn ved helg og fri vi også, men akkurat nå trenger særlig han stram line, for han står opp ganske tidlig, Mellomste sover litt lenger om morgenen, og er med det litt greiere å drøye
Fryktelig slitsomt!!441 dager uten nattesøvn. Jeg trenger å sove! !
441 dager uten nattesøvn. Jeg trenger å sove! !
Ojojoj.. det var lenge :OSiden fredag før jul!
Såååeeee.....9 dager i morgen!!
Ikke når de er mer avbalanserte og roligeHøres fantastisk ut
Ingenting slår egen familie!!
Regner med det.Ganske stille ja. Folk har vel annet å gjøre på i jula...
Blir stille og rolig daDa er kengubarnet i seng. Siste dag med to av fetteren, i morgen drar de hjem
Ingen grunn til panikk, dette kommer til å bli så bra såDa var jeg i sengherregud snart 4 mnd på vei jo :O kjenner panikken komme nå. Mandag ser jeg Theo igjen
![]()
Da bare hyler hun seg gjennom natten og er totalt umulig på dagtid.Fryktelig slitsomt!!
Mannen kan inne ta to netter så du får sovet ut litt da?
Begynner å bli ganske utslittUff da :/ det hørtes fryktelig slitsomt ut![]()