Skravletråd desember

Haha, fantastisk....:p
For trampe-sinte gutter på 7 er 2030 absolutt leggetid når de skal ta igjen ekstrem rangling. Han hilste nemlig på sin fire minutter gamle søster på vei i seng julaften. Hun er født to minutter inn i første juledag.

For trampe-sinte gutter på 7 er 2030 absolutt leggetid når de skal ta igjen ekstrem rangling. Han hilste nemlig på sin fire minutter gamle søster på vei i seng julaften. Hun er født to minutter inn i første juledag.
Da har han litt rangling og ta igjen ja! Så 20:30 er definitivt leggetid, enig i den. Når legger han seg på hverdager?

Så koselig.
Må ha vært utrolig spennende for dem

Den nybakte storesøster sovnet (dessverre?) kvart på tolv, så hun hilste på noen timer senere, men svært ny var hun i i begge tilfeller. For hans del var ikke navlestrengen kuttet enda, så hun lå på magen min (jeg fikk mannen til å slenge et håndkle over meg da jeg skjønte at han ville komme) og han fikk ikke gjort så veldig mye, bare sett henne, klappet og kinnet og sa "hei baby" før han gikk i seng, stuptrøtt.

Og ja, på magen, ikke brystet, Navlestrengen var nemlig bare en halvmeter, så hun kom ikke lenger opp før den var kuttet, jeg så henne ikke skikkelig der hun lå. Jm løftet henne opp så jeg fikk se da, skjønningen min.

Da har han litt rangling og ta igjen ja! Så 20:30 er definitivt leggetid, enig i den. Når legger han seg på hverdager?

Tja, inntil han fikk eget rom ei ukes tid før jul pleide de begge å være i seng 20 00, nå forsøker vi 2030 på ham, men i jula har de fått litt mer liberal, sånn rundt 21. Dog fikk de se hovmesteren lille julaften, og litt mat før de gikk i seng, og altså skikkelig sent julaften, så nå forsøker vi å få dem i rytme igjen for vi merker at de blir sure

Tja, inntil han fikk eget rom ei ukes tid før jul pleide de begge å være i seng 20 00, nå forsøker vi 2030 på ham, men i jula har de fått litt mer liberal, sånn rundt 21. Dog fikk de se hovmesteren lille julaften, og litt mat før de gikk i seng, og altså skikkelig sent julaften, så nå forsøker vi å få dem i rytme igjen for vi merker at de blir sure
20:30 høres jo rimelig ut da.. Mellomste legger seg 20-tida?

ImageUploadedByBV Forum1451168069.733566.jpg
Jeklser er herk og vi har ingenting å smøre på :(

Back
Topp