Ah. Tror mamma har en ganske lik enEn Braun FX3030.
Akkurat den jeg ønsket meg og trenger.
De mest populære maskinene i dag er bakemaskiner.
Det er ikke det jeg trenger, derfor den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Tror mamma har en ganske lik enEn Braun FX3030.
Akkurat den jeg ønsket meg og trenger.
De mest populære maskinene i dag er bakemaskiner.
Det er ikke det jeg trenger, derfor den
Høres fryktelig kjent utJeg er ofte den slemmeste mammaen gutta har hatt
Heldigvis er jeg også den beste innimellom![]()
Det er en nyere versjon av det som nå nettop døde etter cirka 15 årAh. Tror mamma har en ganske lik enJeg har kenwood major, men null ekstrautstyr.
Åja. Jeg er den slemmeste mamman i verden, jeg. Sånn innimellom.Jeg er ofte den slemmeste mammaen gutta har hatt
Heldigvis er jeg også den beste innimellom![]()
For trampe-sinte gutter på 7 er 2030 absolutt leggetid når de skal ta igjen ekstrem rangling. Han hilste nemlig på sin fire minutter gamle søster på vei i seng julaften. Hun er født to minutter inn i første juledag.Haha, fantastisk....![]()
Takk for detMasse god bedring![]()
Så koselig.For trampe-sinte gutter på 7 er 2030 absolutt leggetid når de skal ta igjen ekstrem rangling. Han hilste nemlig på sin fire minutter gamle søster på vei i seng julaften. Hun er født to minutter inn i første juledag.
Du også syk?Takk for det![]()
Da har han litt rangling og ta igjen ja! Så 20:30 er definitivt leggetid, enig i den. Når legger han seg på hverdager?For trampe-sinte gutter på 7 er 2030 absolutt leggetid når de skal ta igjen ekstrem rangling. Han hilste nemlig på sin fire minutter gamle søster på vei i seng julaften. Hun er født to minutter inn i første juledag.
Feber, slapp og sår hals, men ikke så fryktelig gale. Det har gått i sofa, tv og BV i dag daDu også syk?
Masse god bedring til dere beggeFeber, slapp og sår hals, men ikke så fryktelig gale. Det har gått i sofa, tv og BV i dag daMannen derimot har totalt mannfluensa
![]()
TakkMasse god bedring til dere begge
Masse god bedringFeber, slapp og sår hals, men ikke så fryktelig gale. Det har gått i sofa, tv og BV i dag daMannen derimot har totalt mannfluensa
![]()
Takk for detMasse god bedring![]()
Så koselig.
Må ha vært utrolig spennende for dem
Da har han litt rangling og ta igjen ja! Så 20:30 er definitivt leggetid, enig i den. Når legger han seg på hverdager?
20:30 høres jo rimelig ut da.. Mellomste legger seg 20-tida?Tja, inntil han fikk eget rom ei ukes tid før jul pleide de begge å være i seng 20 00, nå forsøker vi 2030 på ham, men i jula har de fått litt mer liberal, sånn rundt 21. Dog fikk de se hovmesteren lille julaften, og litt mat før de gikk i seng, og altså skikkelig sent julaften, så nå forsøker vi å få dem i rytme igjen for vi merker at de blir sure
20:30 høres jo rimelig ut da.. Mellomste legger seg 20-tida?
Har en som får tenner her også.