Skravletråd desember

Da var jeg i seng :) herregud snart 4 mnd på vei jo :O kjenner panikken komme nå. Mandag ser jeg Theo igjen ❤️

God natt fra meg :) sove godt ❤️

Jeg er i seng jeg også, men minstemann har tydeligvis vondt er sted, for han er kjempeurolig.. Håper han sover i natt, for mor begynner å bli frynsete I kantene..

Vi også, men pluss 30 minutter når det er fri dagen etter

Ja, litt mer liberal sånn ved helg og fri vi også, men akkurat nå trenger særlig han stram line, for han står opp ganske tidlig, Mellomste sover litt lenger om morgenen, og er med det litt greiere å drøye

Ja, litt mer liberal sånn ved helg og fri vi også, men akkurat nå trenger særlig han stram line, for han står opp ganske tidlig, Mellomste sover litt lenger om morgenen, og er med det litt greiere å drøye
Ramdom qoute! Har du født? ❤️ Gratulerer!!! :-)

Akkurat sånn her og. Eldste står nesten uansett tidlig opp, og dermed ikke like grei å drøye som yngste som sover litt lenger v

Back
Topp