Harry Potter og grandis etter kalkun middag her hahaGutta i seng, rødt i glasset og Harry potter på skjermen... Julefred![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Harry Potter og grandis etter kalkun middag her hahaGutta i seng, rødt i glasset og Harry potter på skjermen... Julefred![]()
Tusen takk.Åh nei, det er kjipt i jula da!! God bedring!
Høres ut som en fantastisk ideGutta i seng, rødt i glasset og Harry potter på skjermen... Julefred![]()
Bensinstasjoner og kiosker har vel slikt? Og de er vel åpne? Hvertfall på dagtid i morgen, det er jo egentlig vanlig søndag og ingen helligdag..Mulig det, og morgendagen er jo søndag, så vi får ikke særlig lett tak i da heller, men jeg tok nå, for dette sliter meg helt ut
Tror det blir noen brødskiver etterhvert her.Harry Potter og grandis etter kalkun middag her haha![]()
Gavekort er gull daFikk mest gavekort..åsså fitbit'en, men den fikk jeg jo på forskudd
Hadde ikke ønska meg noe særlig egentligdu da?
Fytti så heldig du er!!Jeg fikk kjøkkenmaskin, jeg![]()
Etter de har spist frokost håper jegNår i morgen?
Smør matpakke til dem I kveld og legg i kjøleskapet. så vekker du dem kl 06 og jager dem på dør med hver sin matpakke i hånden ;pEtter de har spist frokost håper jeg![]()
Det jeg hadde sa god natt og takk for seg midt i en rundstykkedeig, og mannen er veldig glad i maten min.Fytti så heldig du er!!![]()
Så deilig da.Etter de har spist frokost håper jeg![]()
Du må nok ha det, jaDet jeg hadde sa god natt og takk for seg midt i en rundstykkedeig, og mannen er veldig glad i maten min.
Kan du tenke deg meg uten kjøkkenmaskin?
Qoutet et tilfeldig innlegg.Å du og du, overtrøtte gutter kan bli sinte...det går heldigvis over med søvn.
Deg klarer jeg ikke å overbeviseJeg hører du sier det.
Fremdeles ikke helt overbevist
Håper det er falsk alarm... Når skal du tilbake på jobb?Tusen takk.
Passer fryktelig dårlig.
Skal liksom prøve å bli uthvilt og klar for jobb denne jula.
Sitter og fryser og snufser
Gavekort er gull da
Vi fikk endel penger og ting vi ønsket oss til huset![]()
Jo takk, det synes jeg også!Syns egentlig de er på besøk hos dere fryktelig ofte
Kjennes veldig braHøres ut som en fantastisk ide