Slettes ikke dumt det hellerEr jo veldig godt. Kanskje vi kjøper ett kalkunbryst og serverer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slettes ikke dumt det hellerEr jo veldig godt. Kanskje vi kjøper ett kalkunbryst og serverer
![]()
Får se hva vi ender påSlettes ikke dumt det heller![]()
Vi har også samme på nyttårsaftenHer er det alltid julemiddag både julaften og nyttårsaften![]()
Er det han som er kokken i huset?Får se hva vi ender på. Gubben snakker om steik også
![]()
Jeg gleder megVi har også samme på nyttårsaften![]()
samme herJeg gleder meg![]()
Vi skulle ha pølsegrateng, men så er det ingen av oss som gidder å lage noe :O Feber begge tosamme her
I dag hadde vi klippfiskgrateng, hva hadde dere i dag?
Uff da.Vi skulle ha pølsegrateng, men så er det ingen av oss som gidder å lage noe :O Feber begge toDet er nå jeg skulle ønske at noen leverte mat her i bygda, men jeg tror ikke noen gjør det?
![]()
TakkUff da.
Masse god bedring til dere begge
Nja somregel meg men han slår til av og tilEr det han som er kokken i huset?![]()
Heh, blir ikke alltid menn mye sykere enn damer?TakkHan har det verre enn meg stakkars, men begge i elendig form
Du sier noe derHeh, blir ikke alltid menn mye sykere enn damer?![]()
Fordi vi også må ta oss av de syke barnaHeh, blir ikke alltid menn mye sykere enn damer?![]()
Det lurer jeg også på. Jeg nattammer og skifter bleier og tar nattevåk. Så sover mannen lengre enn meg om morgenen og tar seg gjerne en middagslur [emoji14]Fordi vi også må ta oss av de syke barna [emoji14]
Hvorfor blir alltid menn trøtte enn oss med 2 timer mer søvn?
Godt å høre
Fikk du noe fint da?
Jeg fikk kjøkkenmaskin, jegFikk mest gavekort..åsså fitbit'en, men den fikk jeg jo på forskudd
Hadde ikke ønska meg noe særlig egentligdu da?
Det er herligjada blir nok det til slutt.
mye deilig ferie å glede oss til uansett hihi
Blir helt sikkert supertDet håper jeg også, vi er en god gjeng som skal ut sammen![]()
Når i morgen?Vi er hjemme
Svigers drar i morgen![]()