Mhm vet detSå egoistisk du er!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm vet detSå egoistisk du er!![]()
Enig med dunja. taco er snadder. men heller leve på fisk enn taco. ville gått lei tacosmaken
Lurer på om ovnsbakt torsk med taco krydder ville ha vært noenja. taco er snadder. men heller leve på fisk enn taco. ville gått lei tacosmaken
mhm. elsker tacoaltså, men kan gå lei det. aldri lei fisk.Enig med du
det kan være. jeg har laget fisketaco her førLurer på om ovnsbakt torsk med taco krydder ville ha vært noe
Det tror jeg kommer veldig an på tilbehøret...!Lurer på om ovnsbakt torsk med taco krydder ville ha vært noe
det kan være. jeg har laget fisketaco her før
Må nesten prøve det.Det tror jeg kommer veldig an på tilbehøret...!
Er veldig ambivalent til hele snøen, kjenner jeg. For ungene sin del så hadde det vært fint, men snø er slitsomme greier med vogn og baby.Ikke her heller
Men er meldt snø i natt! *krysser fingre*![]()
Åh, nå fikk jeg lyst på guacemole!Må nesten prøve det.
Guacamole er godt på laks, så hvorfor ikke på torsk..
Ja, det er deLykke til
Stolte rstoresøsken?
Ingenting med første, 2-3 dager med andre og vet ikke enda med denne. Men plagsomt, ja.blitt verre for vært barn?
Jeg hadde ikke med Oliver J, men nå med Sølvi. Jeeeez. Var gale i 3dager og slapp nesten helt 4 dag.
Prøv jaMå nesten prøve det.
Guacamole er godt på laks, så hvorfor ikke på torsk..
MMM...Åh, nå fikk jeg lyst på guacemole!
Skal definitivt lage det på fredag til tacoenMMM...
Det er godt.
Kanskje lage det når vi kommer hjem
Hvordan lager du den?Skal definitivt lage det på fredag til tacoen![]()
Avacado, lime, rødløk, hvitløk, salt. Du da?Hvordan lager du den?
Ja blir vel verre for vært barn. Må du ta smertestillende?Ingenting med første, 2-3 dager med andre og vet ikke enda med denne. Men plagsomt, ja.
Avokado, sjalottløk, hvitløk, tomat som er flådd og uten kjernehus, lime og korianderfrø som er ristet og knust i mortelAvacado, lime, rødløk, hvitløk, salt. Du da?
Korianderfrø var ny for meg! Setter det mye smak?Avokado, sjalottløk, hvitløk, tomat som er flådd og uten kjernehus, lime og korianderfrø som er ristet og knust i mortel
Det kommer helt an på hvor mye man bruker.Korianderfrø var ny for meg! Setter det mye smak?