jada blir nok det til slutt.Håper dere blir enig![]()
mye deilig ferie å glede oss til uansett hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jada blir nok det til slutt.Håper dere blir enig![]()
Ja, det er det.Høres utrolig behagelig ut![]()
Det håper jeg også, vi er en god gjeng som skal ut sammenHåper dere får en super kveld![]()
Gratulerer så myeNaturlig nok siden, mistet litt mer blod enn jm satte pris på, men ellers helt fint. Ingen sting, bekkenløsningen er borte og jenta nydelig
Nei, Palma de Mallorca ligger ikke på Gran canariaEr det ikke samme som deg da så vi er heldige begge to?
Geografi er dessverre ikke min sterke side men trodde det var samme jeg haha*flaut*
Ser den. Ikke blitt mye her hellerHehe
Må skjerpe meg etter jul jeg også....blitt lite trening i desember![]()
Så fornuftig han erHan sover litt nå. Etter litt sutring og grining gikk han til slutt med på at det kanskje var lurt med en liten lur til
![]()
Så deilig med snø. Her har jeg vært på joggetur på bare veier, -2 grader og strålende sol...Her fikk vi snø i dag!! Og ut med ski og kjelke!! Flere som har fått vært litt ute og koset seg i snøen i dag?
Ikke så mye som er snøfnugg herHer fikk vi snø i dag!! Og ut med ski og kjelke!! Flere som har fått vært litt ute og koset seg i snøen i dag?
Faktisk er jeg ikke sår nedentil engang,når jeg tenker over det. Jeg blør jo, men det er ikke vondt på noe vis.oki så greit slippe den syingen. her har det vært kjønnslepper begge ganger.
åh fint navn!
Helt korrektdu blir 40? og hun hmm 70 kanskje?
Det har viSånn er det vel i startendere har fått ny sjef
![]()
Nydelig navnSydde "noen pyntesting" med første, men ikke noe med jentene nei.
Hun heter Ingrid
TakkGratulerer så mye![]()
ohh så heldig! hva med etterrier?Faktisk er jeg ikke sår nedentil engang,når jeg tenker over det. Jeg blør jo, men det er ikke vondt på noe vis.
fin farge det der
Veldig fin farge
her er det 1 som blir 40år ,svigerinne og 2 som blir 70årHelt korrekt![]()
Så braSett bortifra svigers så har den vært helt topp![]()