Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Opprinnelig frokost, middag og kveldsmat for ungene hos mamma og pappa, og sliiiitne foreldre på sofaen når ungene er i seng.God dag alle sammen!
Ønsker alle en strålende 2.dag.
Hva står på planen?
Opprinnelig frokost, middag og kveldsmat for ungene hos mamma og pappa, og sliiiitne foreldre på sofaen når ungene er i seng.
Så har det seg sånn at mine foreldre har ikke fire barnebarn lenger, de har fem.
Fire mellom 7 og 4 år som lager mye liv og røre, og ei bitte lita jente født i går. Da orker ikke jeg fullt kjør, så vi tar frokost her, drar dit til middag og hjem når jeg ikke orker mer. Så får min bror med familie hilse på babyen
Imponert du i det hele tatt orker ut av huset så kort tid etter fødselOpprinnelig frokost, middag og kveldsmat for ungene hos mamma og pappa, og sliiiitne foreldre på sofaen når ungene er i seng.
Så har det seg sånn at mine foreldre har ikke fire barnebarn lenger, de har fem.
Fire mellom 7 og 4 år som lager mye liv og røre, og ei bitte lita jente født i går. Da orker ikke jeg fullt kjør, så vi tar frokost her, drar dit til middag og hjem når jeg ikke orker mer. Så får min bror med familie hilse på babyen
Ja, hun er snart halvannet døgn, født to minutter etter at julaften var over.Du som har født???
Høres veldig normalt ut.Mor har det bra, sliten er jeg men det er jo normalt.
Baby har det også bra, nå tror jeg vi har fått til dette med ammingen, hun ville ikke det i går. Må passe tiden og vekke henne, men i dag tidlig tok hun i alle fall frivillig uten å tulle en halvtime først.
Hvor stor var hun?Ja, hun er snart halvannet døgn, født to minutter etter at julaften var over.
Jeg er i fin form og gjør lite. Hjemme har jeg svigermor som tar seg av det meste, og min mann. Så jeg bare ammer babyen. Og koser litt med de storeImponert du i det hele tatt orker ut av huset så kort tid etter fødsel
oioioi gratulerer så masse!hvor stor var hun? grei fødsel?Ja, hun er snart halvannet døgn, født to minutter etter at julaften var over.
Akkurat nå slapper jeg litt av.God dag alle sammen!
Hva står på planen?
Hehe. Nei, det hadde blitt krise!Ikke for mye smitte dakan jo risikere at hun ikke reiser hjem i morgen![emoji14]
Høres utrolig behagelig utJeg er i fin form og gjør lite. Hjemme har jeg svigermor som tar seg av det meste, og min mann. Så jeg bare ammer babyen. Og koser litt med de store
Nei, dersom man får det skilles det bare ut i urinen og man tisser det utKan man få fooor mye cvitaminer?klarer ikke stoppe spise klementiner
![]()
Grei fødsel.oioioi gratulerer så masse!hvor stor var hun? grei fødsel?
Høres bra utNei, dersom man får det skilles det bare ut i urinen og man tisser det ut
Da vil jeg si hun har fått i seg for mye ....Ja. Greit mi bare et 5 mnd og skjønner ikke stort. Men hun hadde nok merka om folk oppførte seg veldig annerledes. Jeg har bare mest imot hvordan hun forandrer seg og blir høylytt og ikke respekterer at vi har en datter som sliter med å sovne og våkner lett.
Husker det selv :/ så man burde krevd det man har rett påJa :/ neste gang skal jeg kreve mer. Det var forferdelig å ikke kunne leve de siste mnd. Bare det og sitte var for j***.
Kalkun middag hos mammaGod dag alle sammen!
Hva står på planen?
koselig med skogstur da. vi er på vei ut for å ake nå.Akkurat nå slapper jeg litt av.
Om litt skal jeg ta frøkna en liten tur ut i skogen.
Håper egentlig eldsten også vil være med, men tror ikke det.
Og så er det litt pakking til vi skal dra i morgen tidlig