Skravletråd desember

God dag alle sammen!
Ønsker alle en strålende 2.dag.
Hva står på planen?

God dag alle sammen!
Ønsker alle en strålende 2.dag.
Hva står på planen?
Opprinnelig frokost, middag og kveldsmat for ungene hos mamma og pappa, og sliiiitne foreldre på sofaen når ungene er i seng.

Så har det seg sånn at mine foreldre har ikke fire barnebarn lenger, de har fem.

Fire mellom 7 og 4 år som lager mye liv og røre, og ei bitte lita jente født i går. Da orker ikke jeg fullt kjør, så vi tar frokost her, drar dit til middag og hjem når jeg ikke orker mer. Så får min bror med familie hilse på babyen

Opprinnelig frokost, middag og kveldsmat for ungene hos mamma og pappa, og sliiiitne foreldre på sofaen når ungene er i seng.

Så har det seg sånn at mine foreldre har ikke fire barnebarn lenger, de har fem.

Fire mellom 7 og 4 år som lager mye liv og røre, og ei bitte lita jente født i går. Da orker ikke jeg fullt kjør, så vi tar frokost her, drar dit til middag og hjem når jeg ikke orker mer. Så får min bror med familie hilse på babyen

Du som har født???

Imponert du i det hele tatt orker ut av huset så kort tid etter fødsel

Mor har det bra, sliten er jeg men det er jo normalt.

Baby har det også bra, nå tror jeg vi har fått til dette med ammingen, hun ville ikke det i går. Må passe tiden og vekke henne, men i dag tidlig tok hun i alle fall frivillig uten å tulle en halvtime først.
Høres veldig normalt ut.
Ingen av mine har hatt lyst på mat det første døgnet.
JM sa alltid vent til i morgen, de kommer ut mette

Imponert du i det hele tatt orker ut av huset så kort tid etter fødsel
Jeg er i fin form og gjør lite. Hjemme har jeg svigermor som tar seg av det meste, og min mann. Så jeg bare ammer babyen. Og koser litt med de store

oioioi gratulerer så masse!hvor stor var hun? grei fødsel?
Grei fødsel.

Vannet gikk lille julaften, men ingen rier. Kontroll på sykehuset på julaften morgen og beskjed om at dersom jeg ikke fikk rier innen et døgn fra vannet gikk ble det igangsettelse.

Jeg fikk rier ca 1930 julaften, halvannen time før "deadline", ringte jm klokken åtte, hun var her halv ni, da hadde jeg 4-5 cm åpning. Og to min over midnatt var hun ute

3120 gram og 48 cm , født to uker før termin

Ja. Greit mi bare et 5 mnd og skjønner ikke stort. Men hun hadde nok merka om folk oppførte seg veldig annerledes. Jeg har bare mest imot hvordan hun forandrer seg og blir høylytt og ikke respekterer at vi har en datter som sliter med å sovne og våkner lett.
Da vil jeg si hun har fått i seg for mye ....

Akkurat nå slapper jeg litt av.
Om litt skal jeg ta frøkna en liten tur ut i skogen.
Håper egentlig eldsten også vil være med, men tror ikke det.
Og så er det litt pakking til vi skal dra i morgen tidlig
koselig med skogstur da. vi er på vei ut for å ake nå.
reiser hjem igjen eller til noen?hihi

Back
Topp