Skravletråd desember

Er så lite hensynsfullt. Du har min fulle forståelse! Her har hovedkampen denne gangen vært om man skal tvangsfore et barn som nettopp har spydd eller ei. Jeg syns ikke det er greit å tvangsfore i det hele tatt, jenta er jo 9 år straks i tillegg, og er hun halvsyk og småkvalm så tvinger jeg ikke i henne mat. Tilbyr henne forskjellig type mat, men viktigste er jo væske. Så må innrømme at jeg blir fly forbanna når svigermor bryter inn og truer med at det blir ingen pakkeåpning på julaften dersom hun ikke spiser to poteter og ribbe på julaften. Det er faktisk ikke greit. Selvsagt blir det pakkeåpning fordet. Nei, hun tvang visst i sine barn mat hver gang de var syke, og de ble friske på null komma niks. Så da er jo det fasiten for alle, i all fremtid.

Hvis det er noe trøst, så føles huset så utroooolig stille nå som hun er gått. Man kan høre seg selv puste. Hvor lenge skal dere være?
Herre min dag.
Fet julemat med omgangssjuke, det er å be om at det blir verre det.
Det beste er litt etter litt i begynnelsen og mye veske, og på dens sykes premisser.
Med den oppførselen hadde jeg blitt forbannet

Føler meg heldig som har du så hyggelig og flott svigermor, når eg leser om deres grusomme svigermødre. Eks-Svigers var sånn som irriterte meg. Har ikke funnet en eneste ting å irritere meg over med svigermoren min.
Min er også fantastisk! Mer fantastisk enn min egen mor faktisk.

Herregud.. Hva sier mannen din til dette da?
Jeg er nok litt kjappere til å reagere enn ham, og i tillegg mer temperamentsfull sånn generelt sett. Han er en veldig fredelig type, og syns det er mest behagelig å bare jatte med. Det gjør ikke jeg, ikke når hun begynner å true sånn foran jentungen. Men han er jo enig med meg, og det sier han jo og til henne. Får helt vondt inni meg av å tenke på hvordan hun har hatt det, stakkars småsyke jenta mi. Blir LENGE til vi feirer med svigermor igjen.

Noen som har peiling på når jeg burde bestille taxi i Oslo for å få den hit 08:30 på mandag? :)

Jeg er nok litt kjappere til å reagere enn ham, og i tillegg mer temperamentsfull sånn generelt sett. Han er en veldig fredelig type, og syns det er mest behagelig å bare jatte med. Det gjør ikke jeg, ikke når hun begynner å true sånn foran jentungen. Men han er jo enig med meg, og det sier han jo og til henne. Får helt vondt inni meg av å tenke på hvordan hun har hatt det, stakkars småsyke jenta mi. Blir LENGE til vi feirer med svigermor igjen.
Leste det over. Sånn oppfører man seg ikke... Hadde blitt forbanna

Herre min dag.
Fet julemat med omgangssjuke, det er å be om at det blir verre det.
Det beste er litt etter litt i begynnelsen og mye veske, og på dens sykes premisser.
Med den oppførselen hadde jeg blitt forbannet
Godt det ikke bare er meg som reagerer! God og hormonell som jeg er og, så ble jeg jo helt på gråten. Kan ikke snakke sånn til et barn på julaften. Men dette er samme dama da som ikke forstår problemet med at hun røyker inne når vi er på besøk. Og insisterer på at røyking har absolutt ingenting med krybbedød, astma, allergi eller spontanaborter å gjøre. :rolleyes:
Blir så dumt at man orker nesten ikke diskutere engang.

Er så lite hensynsfullt. Du har min fulle forståelse! Her har hovedkampen denne gangen vært om man skal tvangsfore et barn som nettopp har spydd eller ei. Jeg syns ikke det er greit å tvangsfore i det hele tatt, jenta er jo 9 år straks i tillegg, og er hun halvsyk og småkvalm så tvinger jeg ikke i henne mat. Tilbyr henne forskjellig type mat, men viktigste er jo væske. Så må innrømme at jeg blir fly forbanna når svigermor bryter inn og truer med at det blir ingen pakkeåpning på julaften dersom hun ikke spiser to poteter og ribbe på julaften. Det er faktisk ikke greit. Selvsagt blir det pakkeåpning fordet. Nei, hun tvang visst i sine barn mat hver gang de var syke, og de ble friske på null komma niks. Så da er jo det fasiten for alle, i all fremtid.

Hvis det er noe trøst, så føles huset så utroooolig stille nå som hun er gått. Man kan høre seg selv puste. Hvor lenge skal dere være?

Herrefred har vi samme svigermor eller? Noe sånt kunne mi glatt brytt ut av seg.

Væske er viktigst. Og å tvinge i de mat gjør bare vondt værre. Og den true med pakkenekt? Fytti jeg hadde flydd i taket av totalen. Her er det tydeligvis noe galt vi gjør me vår siden hun ikke sover gjennom ropinga og slamringen de bedriver med her. De eer så høylytte.

Vi drar i morgen. Gidder ikke mer. Er her mest for å blidgjøre svigermor. Liker godt svigerfar. Han er litt mer roligere og veldig snill. Kokte flaskene idag og alt :p

Back
Topp