Der tror jeg du glemte å skrive noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der tror jeg du glemte å skrive noe
JaMakan til gave da!!![]()
Herre min dag.Er så lite hensynsfullt. Du har min fulle forståelse! Her har hovedkampen denne gangen vært om man skal tvangsfore et barn som nettopp har spydd eller ei. Jeg syns ikke det er greit å tvangsfore i det hele tatt, jenta er jo 9 år straks i tillegg, og er hun halvsyk og småkvalm så tvinger jeg ikke i henne mat. Tilbyr henne forskjellig type mat, men viktigste er jo væske. Så må innrømme at jeg blir fly forbanna når svigermor bryter inn og truer med at det blir ingen pakkeåpning på julaften dersom hun ikke spiser to poteter og ribbe på julaften. Det er faktisk ikke greit. Selvsagt blir det pakkeåpning fordet. Nei, hun tvang visst i sine barn mat hver gang de var syke, og de ble friske på null komma niks. Så da er jo det fasiten for alle, i all fremtid.
Hvis det er noe trøst, så føles huset så utroooolig stille nå som hun er gått. Man kan høre seg selv puste. Hvor lenge skal dere være?
Så koselig!!Imorgon kommer mitt besøk fra Sverige
min søster med sina man og datter. Gleder meg
![]()
Ser the butler på tv 2. Sengen straks etter den er ferdig.Sitter og ser Harry Potter.
Hva gjør dere?
Min er også fantastisk! Mer fantastisk enn min egen mor faktisk.Føler meg heldig som har du så hyggelig og flott svigermor, når eg leser om deres grusomme svigermødre. Eks-Svigers var sånn som irriterte meg. Har ikke funnet en eneste ting å irritere meg over med svigermoren min.
HP er ferdig nå.Ser the butler på tv 2. Sengen straks etter den er ferdig.
Jeg er nok litt kjappere til å reagere enn ham, og i tillegg mer temperamentsfull sånn generelt sett. Han er en veldig fredelig type, og syns det er mest behagelig å bare jatte med. Det gjør ikke jeg, ikke når hun begynner å true sånn foran jentungen. Men han er jo enig med meg, og det sier han jo og til henne. Får helt vondt inni meg av å tenke på hvordan hun har hatt det, stakkars småsyke jenta mi. Blir LENGE til vi feirer med svigermor igjen.Herregud.. Hva sier mannen din til dette da?
Det blir spesielt godt i dag kjenner jeg.HP er ferdig nå.
Ikke lenge til det er sengen her heller
Jepp er detSå heldig du er
Leste det over. Sånn oppfører man seg ikke... Hadde blitt forbannaJeg er nok litt kjappere til å reagere enn ham, og i tillegg mer temperamentsfull sånn generelt sett. Han er en veldig fredelig type, og syns det er mest behagelig å bare jatte med. Det gjør ikke jeg, ikke når hun begynner å true sånn foran jentungen. Men han er jo enig med meg, og det sier han jo og til henne. Får helt vondt inni meg av å tenke på hvordan hun har hatt det, stakkars småsyke jenta mi. Blir LENGE til vi feirer med svigermor igjen.
Godt det ikke bare er meg som reagerer! God og hormonell som jeg er og, så ble jeg jo helt på gråten. Kan ikke snakke sånn til et barn på julaften. Men dette er samme dama da som ikke forstår problemet med at hun røyker inne når vi er på besøk. Og insisterer på at røyking har absolutt ingenting med krybbedød, astma, allergi eller spontanaborter å gjøre.Herre min dag.
Fet julemat med omgangssjuke, det er å be om at det blir verre det.
Det beste er litt etter litt i begynnelsen og mye veske, og på dens sykes premisser.
Med den oppførselen hadde jeg blitt forbannet
Det vil jeg troDet snør her også nå![]()
Takk! Godt at hun dro nå!Leste det over. Sånn oppfører man seg ikke... Hadde blitt forbanna
Skjønner jeg godt! Makan til kjerring unnskyld megTakk! Godt at hun dro nå!
Er så lite hensynsfullt. Du har min fulle forståelse! Her har hovedkampen denne gangen vært om man skal tvangsfore et barn som nettopp har spydd eller ei. Jeg syns ikke det er greit å tvangsfore i det hele tatt, jenta er jo 9 år straks i tillegg, og er hun halvsyk og småkvalm så tvinger jeg ikke i henne mat. Tilbyr henne forskjellig type mat, men viktigste er jo væske. Så må innrømme at jeg blir fly forbanna når svigermor bryter inn og truer med at det blir ingen pakkeåpning på julaften dersom hun ikke spiser to poteter og ribbe på julaften. Det er faktisk ikke greit. Selvsagt blir det pakkeåpning fordet. Nei, hun tvang visst i sine barn mat hver gang de var syke, og de ble friske på null komma niks. Så da er jo det fasiten for alle, i all fremtid.
Hvis det er noe trøst, så føles huset så utroooolig stille nå som hun er gått. Man kan høre seg selv puste. Hvor lenge skal dere være?
Hva har skjedd?Min har vært rimelig elendig så satser på ei bedre jul neste år
Aiai! Kanskje det kan jage svigermonster hjem tidligere enn planlagt ;-)Titter innom fra sofa
Heldige oss som har fått spysyken i hus!!
Minstemann har kastet opp 4 ganger siden han la seg kl 19....
Ingenting å unnskylde! Er helt enig!Skjønner jeg godt! Makan til kjerring unnskyld meg