Da er det snart middag hos foreldrene mine
. Herlig å komme til dekket bord. Bare synd mini ikke ville ha en lur til siden han våknet rett før 11 fra første lur:-/. Blir en sutrete unge i ettermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det snart middag hos foreldrene mine. Herlig å komme til dekket bord. Bare synd mini ikke ville ha en lur til siden han våknet rett før 11 fra første lur:-/. Blir en sutrete unge i ettermiddag
Gratulerer så mye! Så deilig å få føde hjemme.Ja, deadline var rier innen vi skulle møte på sykehuset kl 21. Jeg fikk rier ca 1930 og ringte jm klokken åtte. Hun kom og tok mot henne hjemme
TakkGod bedring til sykt baby
Her var han supersutrete når han skulle sove og skulle ihvertfall ikke sovne i egen seng under noen omstendigheter. Men sovnet til sluttKos dere på middag
Vi skal til svigers idag og få ribbe
Uff..sutrete unge hadde vi både igår og idag..![]()
Uff daminsten var veldig urolig her også. Har ikke villet ligge alene på tre dager [emoji14]
Det går bra det altså, han er jo bare 15 dager gammel, så jeg synes det er kos å ha ham på meg. Vi har hatt besøk, så det har nok blitt litt mye lyd og nye inntrykk.Uff dahåper det går seg til!
God jul søte du!God jul!
Ingen jul uten tre nøtter til askepott ;-)
Håper det fortsatt går bra med hanså koseligjoda hunden går på morfin og ser ut til å ta til seg medesinene og bli bedre. veldig blank i øyene dåg ;P
God jul til deg også snuppaGleder meg til ribbe middag om 45 min
Ønsker dere alle ei riktig god jul ♡
ÅåhDet går bra det altså, han er jo bare 15 dager gammel, så jeg synes det er kos å ha ham på meg. Vi har hatt besøk, så det har nok blitt litt mye lyd og nye inntrykk.
Helt superHatt en koselig dag?![]()
God jul til deg ogsåGod jul videre! Og god natt![]()
Det er nok litt rart jaHar hatt en fin julefeiring med masse gaver her også, men fikk liksom aldri ordentlig julefølelse. savner jentene mine. Første jul uten dem.
27. desDet er nok litt rart ja
Når kommer de hjem?
Her ogHelt superog du?
He he Mhm når man leser mye hvertfallJa det tar jo så mye plass med alle disse bøkene hehe