God morgenGod juledagsmorgen!
Er dere og barna fornøyde med gårsdagen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod juledagsmorgen!
Har J blitt syk? Ikke noe kjekt:-/Godt han sovnet dajeg har vært mye våken og sjekket baby J sin temperatur. Nå er den nede heldigvis
![]()
Gratulerer så masse!!! ♡Kan jo ikke få med seg alt.
Vannet gikk lille julaften, rier julaften kveld og baby to min over midtnatt, hun er født 1. Juledag
Åååååååå gratulerer så myeKan jo ikke få med seg alt.
Vannet gikk lille julaften, rier julaften kveld og baby to min over midtnatt, hun er født 1. Juledag
Det er helt sant!For en julaften! Den glemmer dere aldri!
Gratulerer med lillesøster![]()
Åååååååå gratulerer så mye
Gratulererhoppas det går bra med mor og barn
![]()
TakkGratulerer![]()
Ja, deadline var rier innen vi skulle møte på sykehuset kl 21. Jeg fikk rier ca 1930 og ringte jm klokken åtte. Hun kom og tok mot henne hjemmeGratulerer så masse!!! ♡
Fikk du føde hjemme?
Så bra. Kos dere masseTakk
Alt vel med oss
Bra dere er fornøydGod morgen. Ja her var mini helt i ekstase over alle gavene men ble nok veldig overtrøtt til slutt
. Er også veldig fornøyd med gårsdagen
![]()
Gratulerer så mye med julebaby:-D ❤Kan jo ikke få med seg alt.
Ja vi er veldig fornøyde alle sammen :-DGod juledagsmorgen!
Veldig koseligHatt en koselig dag?![]()
God bedring til sykt babyGodt han sovnet dajeg har vært mye våken og sjekket baby J sin temperatur. Nå er den nede heldigvis
![]()
Gratulerer så mye, og kos deg masseKan jo ikke få med seg alt.
Ja, deadline var rier innen vi skulle møte på sykehuset kl 21. Jeg fikk rier ca 1930 og ringte jm klokken åtte. Hun kom og tok mot henne hjemme
Her hadde vi også en fin julaften, kengubarnet er i ekstase og har sendt melding for å takke både den ene og den andre for gaver.
Jeg er også fornøyd![]()
Gratulerer så myeJa, deadline var rier innen vi skulle møte på sykehuset kl 21. Jeg fikk rier ca 1930 og ringte jm klokken åtte. Hun kom og tok mot henne hjemme