hihi ja.. men mest sånn når det er jul og bursdager det er noe problemHehe samme må vi men DT skal bli evig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi ja.. men mest sånn når det er jul og bursdager det er noe problemHehe samme må vi men DT skal bli evig godt
Så deilig dahehe okeiTuppa ligger oppe og sover hun
Vi gikk og la oss igjen men jeg sto opp før henne og hun bare sover og sover.. zzz..
Det er helt santhihi ja.. men mest sånn når det er jul og bursdager det er noe problemmen hadde vært godt ellers og .. hihi..
Så deilig da![]()
Nesten kjøleskapstemp ute daDet er helt sant![]()
Det kommer jeg å til å gjøreNesten kjøleskapstemp ute dahehe
6 grader her.. blir det litt lavere så kan jeg sette ting ute hehe
![]()
Mhm..
Husker jeg fikk helt sjokk med broren. Når han plutselig var stor nok til å lese. Å vi satt på bussen å jeg fikk spm om hva en pen is var ?heldigvis laget ungen selv mellomrom
![]()
Nå er jo han så stor at han vill være litt alene, ser engelske filmer å forstår mer å mer.. Hjeeelp sier jeg bare for dette er ikke jeg klar for!
Må snart låse De inne å tvinge de til å gi meg klemmer![]()
Hahaha de er så herligeHehehe! Huff ja.. Mi kom å lurte på om jeg var blitt så voksen at jeg hadde hår på tissen.. Fordi det hadde hun sett på tv nemmelig.. Haha!
Vi snakket en del om det i går da han sa det, så han skjønner det jo på en måte men samtidig sier at "jammen det kan jo gå bra". Og at da slipper vi styre med mat og rydding. Men det var et styr i fjor å få guttungen til å sove der, så det tok hele kvelden min og så måtte jeg på jobb. Bare at alle de andre parene bor i gangavstand fra dette paret mens hit må de kjøre. Men vi har jo soverom til alle.Skjønner det ja! Hvis det hadde vært her tror jeg at jeg hadde snakket med mannen og forklart hvordan jeg følte det og bedt han spørre de om ikke de kan være hos dere![]()
Tenkte akkurat på det, du vet du har baby når du bruker 1,5 timer på å sortere sokkerLitt så, får ikke gjort stortMen det går bra
![]()
heheTenkte akkurat på det, du vet du har baby når du bruker 1,5 timer på å sortere sokker![]()
Kom han seg avgårdeNei vi bør Kansje stå opp å få eldste mann avgårde på SFO. Ikke så lyst å vekke han men :/ kan lage frokost i det minste. Jeg å mini er våkne![]()
Ja, vi får satse på detHehe det er jo lurt da! Håper dyna hennes rekker å bli tørr før kvelden da![]()
Fik du pakket innHoho satt på Barne-TV oppe i stua p satte meg ned på kjøkkenet for å pakke inn noen gaver![]()
bare håpe hun holder seg der oppe
![]()
ååhh så lekker
hehe fort gjortGod morgen!
Her startet dagen med et brak, bokstavelig taltTenkte jeg skulle være lur å bare svisje på en ny bleie i senga så vi kunne sove videre.. ehh.. Det gikk ikke så veldig bra
Akkurat i det bleia var vekk bæsja hun hehe
Så da var det bare å stå opp for det var jo bæsj over alt.. Heldigvis lå hun på dyna si så det kom på den og henne (og meg
) men ikke i vår seng *puhh*
Pleier legge håndkle under, men droppa det i dag.. Gjør ikke det igjen![]()