Å jada masse planer.. må bare komme i gangHar dere noen planer idag da?
Her sitter jeg og venter på at mann og barn skal stå opp..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å jada masse planer.. må bare komme i gangHar dere noen planer idag da?
Her sitter jeg og venter på at mann og barn skal stå opp..![]()
Å nei så kjedelig å knuse da. Ja jeg vil tro det er litt kaosDet var jeg og i går, totalt kaos der. Og så må jeg dit igjen i dag fordi jeg knuste en gave når jeg skulle pakke den inn i går... sikkert kaos der i dag og er jeg redd...
Synes det er stille nå jegJøjje meg som dere skravler...
Bor dere langt unna?Vi var oppe litt før 7nå skal vi på dagstur til Gjøvik å besøke samboers familie.
Å nei så kjedelig å knuse da. Ja jeg vil tro det er litt kaos
Joa, men sia jeg skravla sist så var det kommet flere sider...Synes det er stille nå jeg
Ut å levere gaverJa var ikke akkurat veldig blid når jeg gjorde det... ja kan ikke si jeg gleder meg veldig til dethva skal du i dag da?
AhGod morgen.
Vi skal på diverse gaveleveringsbesøk. Og så håper jeg å lage konfekt i kveld
Du da?
Ut å levere gaver
Sette opp juletreet på kengubarnet sitt rom
Til svigers på middag
Lurer på om vi rekker å bake i dag
GodmorgonGoood morgen folket![]()
GodmorgonGod morgen godt folk!
Hva skal dere i dag?
Han har plastikkHar han ekte tre eller plastikk? Her ville frøkna at vi skulle sette treet på hennes rom i år Haha men får se om ikke hun får et tre til neste år. Har ikke planer om å bruke penger på et til hu akkurat nå nemlig
Så greit å dra på middag da![]()
Kengubarnet ønsker serinakakerHva skal du bake da?
Skal lage mintkonfekt ala trines matblogg. Og muligens sjokoladetrøfler ala Sara.AhDet hadde vi siste runde på i går
mmm... Hva skal du ha i konfekten?
Tenkte å få samboeren til å være med ungen i dag, slik at jeg får lagd krumkaker og kanskje gule bomber til julOgså snakka beste venninna mi om å møtes i dag, så tenkte å foreslå at hu kunne komme hit
![]()
Han har plastikk
Kengubarnet ønsker serinakaker![]()