Skravletråd desember

Her er vel planen forløpig å bake ut resten av kakemanndeigen, og lage havreflarn. Vi skulle egentlig gå trilletur og se på nye huset, men det blåser så voldsomt ute, så kan ikke si at det frister noe særlig.

God morgen.
Vi skal på diverse gaveleveringsbesøk. Og så håper jeg å lage konfekt i kveld;)

Du da?
Ah ;) Det hadde vi siste runde på i går :) mmm... Hva skal du ha i konfekten?
Tenkte å få samboeren til å være med ungen i dag, slik at jeg får lagd krumkaker og kanskje gule bomber til jul :) Også snakka beste venninna mi om å møtes i dag, så tenkte å foreslå at hu kunne komme hit ;)

Ut å levere gaver
Sette opp juletreet på kengubarnet sitt rom
Til svigers på middag

Har han ekte tre eller plastikk? Her ville frøkna at vi skulle sette treet på hennes rom i år Haha men får se om ikke hun får et tre til neste år. Har ikke planer om å bruke penger på et til hu akkurat nå nemlig :P
Så greit å dra på middag da :D

Godmorgon ja. 3 åringen har børjat me å stå opp kl 5:50 hver morgon nå:eek: så vecker han hela familjen.
Han brukar alltid sova till kl 7-7:30. Hoppas de snur igjen snart. Eller så er han feber fri nå.hoppas ikkje den kommer tillbacks

Har han ekte tre eller plastikk? Her ville frøkna at vi skulle sette treet på hennes rom i år Haha men får se om ikke hun får et tre til neste år. Har ikke planer om å bruke penger på et til hu akkurat nå nemlig :p
Så greit å dra på middag da :D
Han har plastikk

Ah ;) Det hadde vi siste runde på i går :) mmm... Hva skal du ha i konfekten?
Tenkte å få samboeren til å være med ungen i dag, slik at jeg får lagd krumkaker og kanskje gule bomber til jul :) Også snakka beste venninna mi om å møtes i dag, så tenkte å foreslå at hu kunne komme hit ;)
Skal lage mintkonfekt ala trines matblogg. Og muligens sjokoladetrøfler ala Sara.

Back
Topp