Kjøttkaker i brun saus her i huset 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes godt ut, hvordan lager du det?Tacorundstykker om en halvtime hos oss, nam![]()
Veldig lettvintHørtes godt ut, hvordan lager du det?
Ostesmørbrød og kakao sammen med jentefilm hadde jeg kost meg med daAner ikke hva jeg vil spise til middag i dag. Kjæresten jobber 12-20 og ville stikke til en kompis etter jobb :/ jeg har bare pakket inn resten av gavene i dag og vil kose meg i kveld med film og kjæresten. Men vil ikke være kjip heller og be han være med meg istedenfor kompisen![]()
Ja... Bare kjedelig å sitte aleine kveld etter kveldOstesmørbrød og kakao sammen med jentefilm hadde jeg kost meg med da![]()
Ostesmørbrød og kakao sammen med jentefilm hadde jeg kost meg med da![]()
Ligger på sofaen og ser på barne-tv med godjenta mi! Vi har vært avgårde og tatt bilder i dagPremien var å dra på butikken og velge ut lørdagsgodt etterpå. Under middagen var hun lite sjarmerende og satt og spyttet ut det hun ikke ville ha av maten. Sa at om hun spyttet i maten så ble det ikke noe godteri i dag! Og selvfølgelig gjorde hun det igjen :-( Så nå er det en frøken her som er veldig lei seg... Jeg kan jo ikke gå tilbake på det jeg har sagt! "Heldigvis" er det bittelitt godis i kalenderen som hun får åpne etterpå og hun trenger ikke noe mer! Men kjedelig avslutning på dagen altså...! :-(
Jeg håper at hun lærer... Har nå svart på hvorfor det ikke blir godteri i dag sikkert ti ganger, minst! Hun fyller 4 år i februar, så vi må nesten ta disse kampene nå før hun blir alt for stor...Ikke noe gøy når de oppfører seg sånn, og som de angrer etterpå! Men hun lærer forhåpentlig?!![]()
Hvordan gikk fotoshooten da?
Ikke noe gøy når det blir sånn, men det er jo helt nødvendig. Håper bildene ble bra daLigger på sofaen og ser på barne-tv med godjenta mi! Vi har vært avgårde og tatt bilder i dagPremien var å dra på butikken og velge ut lørdagsgodt etterpå. Under middagen var hun lite sjarmerende og satt og spyttet ut det hun ikke ville ha av maten. Sa at om hun spyttet i maten så ble det ikke noe godteri i dag! Og selvfølgelig gjorde hun det igjen :-( Så nå er det en frøken her som er veldig lei seg... Jeg kan jo ikke gå tilbake på det jeg har sagt! "Heldigvis" er det bittelitt godis i kalenderen som hun får åpne etterpå og hun trenger ikke noe mer! Men kjedelig avslutning på dagen altså...! :-(
Det skjønner jeg godt, er mye alene på kvelden jeg også fordi mannen er mye på møter osv. Satt alene i går kveld, men i dag er han heldigvis hjemmeJa... Bare kjedelig å sitte aleine kveld etter kveldi går var ikke kjæresten ferdig på jobb før kl 22. Og da måtte jeg bare gå å legge meg fordi jeg hadde vondt overalt
![]()
Det er som regel kveldsmaten min når mannen er borte på kvelden, enten kakao eller sjokolademelkÅåå, det hørtes digg ut!!! Tror jaggu eg ska kuppa rådet dittHer ska mannen på star wars me broren sin i kveld
![]()
Veldig lettvintSteker halvstekte rundstykker nesten ferdig (syns fine er best), steker kjøttdeig og har i krydder som vanlig og en boks med mais. Passe på at væska koker mest mulig inn. Deler rundtykkene på toppen, nesten gjennom. Fyll med kjøttdeig og ha ost på toppen. Gratiner i ovnen... Godt med salat og rømme ved siden av, eller bare rundtykkene hvis man ikke orker lage noe mer (som hos oss i dag). Lettvint måte å få tacosmak på!
Ja... Og er nesten like vondt for meg som for henne ;-) Og det er virkelig ikke synd på henne!Ikke noe gøy når det blir sånn, men det er jo helt nødvendig. Håper bildene ble bra da![]()
Osten er fin som lokk på toppen, vi spiser de med henda så da kan det bli litt søl hvis kjøttet er "løst"Hmm, lurer på om jeg ville puttet osten inni sammen med kjøttdeigen, og droppet mais, for det er det få her i huset som spiser, vi bruker ikke mais i taco til vanlig, bare når vi har gjester, mannen er den eneste som spiser av det....