Nei, hun har ikke det.Vesla vært syk?
God bedring!
Hun har bare noen prikker. Og i dag også feber. Men syk er hun ikke, jeg er bare redd det blir vannkopper, men tiden går uten at det ser slik ut, så vi håper det ikke er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hun har ikke det.Vesla vært syk?
God bedring!
Har 3 gaver igjen nåHar du manga gaver igen?? svigers jaska de vara længe??
Er så glad min svigermor e så långt bort![]()
Haha, ja jeg setter virkelig pris på det!så hyggelig med besøk da![]()
Flott gave!Da var julegaven til lillebror i boksett kino gavekort og en boks med snus
![]()
Ja hehe tenkte jeg måtte sponse studenten littFlott gave!![]()
Ja han våknet litt nåtusen takk
prøver å roe meg ned. Han sier fra at alt er bra
![]()
Hun bor 50 mil unna.Det tror jeg på <3
Har du en stor familie eller?Bor moren din langt unna deg?
Er på jobb jegGod morgen Kengu
Hva skal du idag?
Kjente 13+5 med N og spark uke 16 nå kjente jeg uke 11 og dult 12+5 :O bekymringer følger medDu er heldig som kjenner noe så tidlig. Jeg merket ingen bevegelse før nærmere uke 17. Lang tid med mye bekymring.
Er det noe som har skjedd tidligere siden du er så redd?Kjente 13+5 med N og spark uke 16 nå kjente jeg uke 11 og dult 12+5 :O bekymringer følger medalt er jo bra med han, men jeg er jo redd og reddere når hodet får tenkt mer
Vad jobbar du med Kengu?Er på jobb jeg
8 dagar går fort får vi hoppasHar 3 gaver igjen nå
Svigers skal være i 8 (!!!) dager!!!
Ja. Fødte ei knøtt liten jente i uke 19 for 3 år siden. 18+6Er det noe som har skjedd tidligere siden du er så redd?![]()
UffJa. Fødte ei knøtt liten jente i uke 19 for 3 år siden. 18+6kun 3 dager forskjell på termin nå
Tusen takkUffdet var vondt å høre! Det skjønner jeg kan sitte i! Klem til deg ❤
Det skjønner jeg! ❤føler du selv du får god oppfølging?Tusen takkalt er bra av det som ikke var bra den gang. Men det sitter i meg. Blir nok mer rolig når jeg kommer over 16 uker som med N
![]()
JaDet skjønner jeg! ❤føler du selv du får god oppfølging?