Skravletråd desember

Nei, da er det på tide å begynne å underholde hunden og lage oppgaver så han blir sliten til ham skal være alene hjemme i kveld :p

Er trøtt jeg så må vel sove dupp med jenta mi :)

Han jobber med fostermedisin så føler meg tryggere da når han sjekker lille gutt :) etter å ha vært mye inne har jeg blitt en del redd igjen, men lille dulter meg og det er herlig ❤️ nå tror jeg han sover hihi :)

Lillebroren min fikk Pepper kvern (siden han ennå er singel og fylte 30 år i år;:P)
men plaster på såret for han også wiskyflaska;P
Haha ikke dårlig. Jeg ga lillebror en stekespade i høst som innflyttningsgave :) han fikk en hot&sweet flaske i fjor jul :p pappa bare "den der vil jeg også ha" :p

Han jobber med fostermedisin så føler meg tryggere da når han sjekker lille gutt :) etter å ha vært mye inne har jeg blitt en del redd igjen, men lille dulter meg og det er herlig ❤️ nå tror jeg han sover hihi :)
Koslig med noen poke ja :) masse lykke til ihvertfall!

Venter på frokost som mannen kommer med. Lyst på ostesmørbrød så han må kjøpe spiral loff :) salami fikk han i julegaven av jobben. Han får 2 poser på mat fra meny hvert år og samme julehilsen. Litt slapt synes jeg :p

Back
Topp