... men ikke bestjeg kommer ikke herifraså den var god selv da jeg bode på Gardemoen;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
... men ikke bestjeg kommer ikke herifraså den var god selv da jeg bode på Gardemoen;P
joda men de skal kjøre den til meg før julaften lol!Det er kjipt!![]()
Det er helt greit, men det er fryktelig dyrt om man bruker en del
ok kanskje gubben har hatt litt for mye innflytelse på den siden av kanten lol!men ikke best![]()
Ja heldigvis kom de tilbake nå i kveldÅ gud da hadde jeg dødd før jeg hadde rukket å ringe bankenhva har du shoppet da? Godt de var fort tilbake da
Joda dagen min har gått til å tørke gulp, buser og bæsjmen nå håper jeg han sover en stund for hu mor er sliten
men så har jeg et kjøkken som ikke ser ut og masse jeg skulle ha gjort så burde vel få rompa opp og ut på kjøkkenet egentlig Hehe
så søt da;PHahah! Gubben er inne og synger for mini.. Tror jeg ler meg ihjel!!![]()
Jeg har blant annet et par pastasauser jeg skal ha 100 g i og sliktJa, koster littbruker ikke så ofte her da..
Ikke rart...hun er jo så nusselig!Ja, det må du
Jeg savner henne hvertfall...
Samme det bare du holder deg på lista98 plass og under 200 innlegg, trur jaggu ikke jeg har noe håp om å komme langt opp på lista denne mnd hvertfall Haha
Syns det høres søtt ut , jegHahah! Gubben er inne og synger for mini.. Tror jeg ler meg ihjel!!![]()
Jeg har blant annet et par pastasauser jeg skal ha 100 g i og slikt
Artig med nye tryner her innei will do my best!![]()
Oppkast...? Det er da ikke bra!for å klare å klatre må man bare skrive så mye at tastaturet omtrent spruter!jeg skal prøve så iherdig jeg kan, innimellom oppkast og trøtthet! *ler*
Deilig med ro i heimen?men! siden dette er en skravletråd!så benytter jeg meg av sjansen til å si at nå har jentene endelig sovna, og vi fikk spist deilig middag <3 det ble seeeent, så nå er jeg dautrøtt
![]()
Så søtt daJa, koster littbruker ikke så ofte her da..
Gratulerer til mannenogså er jeg igrunn verdens verste kone i dag.. mannen min har bursdag i dag, men jeg har ikke hatt ork eller energi til å gjøre noe som helst spesielt for han.. og da jeg fylte år for kort tid siden hadde han ordnet istand MASSE... sukk.. jeg håper virkelig ikke han er skuffet eller lei seg.. tenkte at jeg skulle gi han massasje eller noe litt senere i kveld, men jeg tror faktisk ikke jeg orker det hellerBajs!
God bedringJa känner det mer
Og mer nu
Så enig, så enig!!Næh! Hamar! Kunne aldri funnet på å sagt lillehammer(selv om det står på flaska)
Æsj daLigger å har vont