Skravletråd desember

Du finner ikke raspet parmesan på Rema også, og den er like ekte som den i ostebutikken, tror den raspede også er det.
Den i butikken tror jeg er lagret i 18 måneder.
Den jeg kjøper, og foretrekker, er lagret i 30 måneder og er litt skarpere i smaken

Aha :) er ikke så bevandret i osteverdenen.. Har kjøpt en ikkeraspet en gang, men nå bruker vi kun raspet. :)

Må en snartur på butikken å kjøpe rundstykker og paprika :p N sover på pappaen sin ❤️

98 plass og under 200 innlegg, trur jaggu ikke jeg har noe håp om å komme langt opp på lista denne mnd hvertfall Haha

98 plass og under 200 innlegg, trur jaggu ikke jeg har noe håp om å komme langt opp på lista denne mnd hvertfall Haha
Jeg er ikke på lista en gang med mine litt under 200 innlegg...:(
Må bare ha håp om å komme på liata jeg....

Bra med deg da? Lillegutt bedre i magen med melkefritt (for det var greia, sant? Eller blander jeg nå...?)

Jeg er ikke på lista en gang med mine litt under 200 innlegg...:(
Må bare ha håp om å komme på liata jeg....

Bra med deg da? Lillegutt bedre i magen med melkefritt (for det var greia, sant? Eller blander jeg nå...?)

Jeg håper jeg klarer å holde meg inne på lista :P

Jada bra med meg, bare hvert ekstremt mye i november og desember så bv har ikke blitt så mye av..

Ja det går bra med magen hans på melkefritt :) nå er han forkjøla på 3 runden da og andre runden med feber. Trudde feberen var borte men var kommet tilbake igjen i kveld. Så da passer det jo bra at han skal til legen i morra :)

Hvordan går det med deg?

Jeg håper jeg klarer å holde meg inne på lista :P

Jada bra med meg, bare hvert ekstremt mye i november og desember så bv har ikke blitt så mye av..

Ja det går bra med magen hans på melkefritt :) nå er han forkjøla på 3 runden da og andre runden med feber. Trudde feberen var borte men var kommet tilbake igjen i kveld. Så da passer det jo bra at han skal til legen i morra :)

Hvordan går det med deg?
Forkjøla småttiser er krevende. Håper han snart er frisk igjen!

Alt bra her, sånn bortsett fra feber idag da. Men hektisk for tiden. Mye rundt eldstemann og minstemann har krevd sitt og, i tillegg til delvis texas på jobb innimellom. Bv blitt nedprioritert her også....

Det er her inne det pleier å skje :)
jeg skal bli flinkere til å følge med! Jeg er ikke så god på sånne fellestråder, for ofte blir ting veldig "rotete" i mitt hode :p jeg er bipolar, så ting kan bli kaaaaos :P

men! siden dette er en skravletråd! :D så benytter jeg meg av sjansen til å si at nå har jentene endelig sovna, og vi fikk spist deilig middag <3 det ble seeeent, så nå er jeg dautrøtt :p

også er jeg igrunn verdens verste kone i dag.. mannen min har bursdag i dag, men jeg har ikke hatt ork eller energi til å gjøre noe som helst spesielt for han.. og da jeg fylte år for kort tid siden hadde han ordnet istand MASSE... sukk.. jeg håper virkelig ikke han er skuffet eller lei seg.. tenkte at jeg skulle gi han massasje eller noe litt senere i kveld, men jeg tror faktisk ikke jeg orker det heller :( Bajs!

Forkjøla småttiser er krevende. Håper han snart er frisk igjen!

Alt bra her, sånn bortsett fra feber idag da. Men hektisk for tiden. Mye rundt eldstemann og minstemann har krevd sitt og, i tillegg til delvis texas på jobb innimellom. Bv blitt nedprioritert her også....

Ja det er det, men satser på at han snart er frisk igjen :)

Håper det snart blir rolige tider for deg da :) skal dere mye i jula eller får du slappet av da?

Nominn...❤️ kommer å bli sååå søt da!

Ja, det tror jeg absolutt den blir. Gleder meg til å få den ferdig, har på en måte følelsen av at det bør komme på plass snart, jeg føler 2015 mer enn 2016, uten noen logisk grunn.

men! siden dette er en skravletråd! :D så benytter jeg meg av sjansen til å si at nå har jentene endelig sovna, og vi fikk spist deilig middag <3 det ble seeeent, så nå er jeg dautrøtt :p
Er det ikke deilig når de små er i seng? :D
Elsker tiden med de altså, men sovende barn er også en lykke...;)

Er det ikke deilig når de små er i seng? :D
Elsker tiden med de altså, men sovende barn er også en lykke...;)
det er så utroooolig deilig! særlig med tanke på at vesla mi hadde mareritt i natt, så hun kom over i vår seng. det er koselig det altså, men hun blir SÅ konfortabel i vår seng at hun blir en sjøstjerne, og jeg får ikke plass mellom henne og mannen min :p det ble litt dårlig med søvn i natt kan man si :p

Back
Topp