Ja får hoppas det.merker att de ikke er her.Fant Beckymam jeg også
Håper de blir mer aktive i januar, ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får hoppas det.merker att de ikke er her.Fant Beckymam jeg også
Håper de blir mer aktive i januar, ja![]()
Det er veldig godtJa men de lät ju gottde likte det säkert
![]()
Hahaha Kjappis jaHva er kjapptaco??har hørt om en kjappis, men det er vel noe heeelt annet
![]()
JodaOhh nei
Hekta på grandis??får sette inn grandisen jegdet blir slik mat da mannen straks er hjemme og er sulten
![]()
NamiiiiDet er veldig godt
Med en god drypp parmesan oppå![]()
Her inne drøssevis innlegg påvel, dersom jeg skal være flink til å få innlegg så burde jeg vel skravle som juling her inne da?![]()
![]()
Jasså hahaha. Hun e som sönen min var og än idag er. Ska helst vänta på pappa till han kommer hemJodasleipe ungen skulle være våken til pappa kom hjem
nå ligger hun å halvsover i fanget hans
![]()
Kos deg i sofaNå har eg lagt jenta før natten de ska bli hærligt å slappa av litt![]()
Håper det gikk fintYes da er det snart leggetid for baby Jhåper ikke leggingen tar like lang tid som i går
![]()
Fytti, så gammel mann du har daaaBare ta etterveksten.
ÅÅhh,gratiss med mannen. Bare ungdommen han jo...min er 42år![]()
Jeg virkelig elsker parmesan.Namiiii![]()
Jeg virkelig elsker parmesan.
Damen i ostebutikken har automatisk begynt å finne frem det største stykket når jeg er der![]()
Har sofaplanerPlaner for kvelden da damer?
Bare ungene er i seng skal jeg legge meg igjen, med ipaden. Se et par episoder og så blir det tidlig natta. Feberen bør ha forsvunnet til i morra. Har da ikke tid til å være syk![]()
Tusen takk søte duGratulerer med både mann og 5-åringen![]()
Ååååååh, parmesan savner jeg!!!!Jeg virkelig elsker parmesan.
Damen i ostebutikken har automatisk begynt å finne frem det største stykket når jeg er der![]()
Den dritten ja savnar eg Ikke . Kan vara borta länge länge för min del. Men sån tur har eg väl ikkeÅ som jeg misunner deg som ikke merker noe av den månedlige dritten
Tusen takkgratulerer med 5 åring og med dagen til mannen din Ronja![]()
Håper vafler smaktenå blir det vaffler! det skal bli godt detog N virker som ikke har lus
![]()