Det var jo litt dritatrengt. :/
Haha, dritatrengt faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo litt dritatrengt. :/
Nå har eg lagt jenta før natten de ska bli hærligt å slappa av litt![]()
Ohh ja de ska eg gjør.har lust på noet gott. En vet ej vadSleng deg på sofaen og slapp av![]()
Ohh ja de ska eg gjør.har lust på noet gott. En vet ej vad
Nej eg tenker på mat eg hahah. Annars har vi massa annatHar du ikke noe godt stæsja bort i et skap?
Her har vi litt for mye av det, gitt...
Hur lang tid bruker du??Yes da er det snart leggetid for baby Jhåper ikke leggingen tar like lang tid som i går
![]()
Nej eg tenker på mat eg hahah. Annars har vi massa annat![]()
Det hjelper mye kontra meg hvertfallJeg har jo en del sofatjeneste pga bekkenet da. Det hjelper jo
Heldig du ja!Ja Han er ikke så værst![]()
bare bra her. med dere da?Hei på deg! Her er alt fint! Hvordan går det?
Hvor lang tid tok den da da?Yes da er det snart leggetid for baby Jhåper ikke leggingen tar like lang tid som i går
![]()
Klart det er stas med baby
Hva skal du gjøre hos frisøren?
Her er alt toppmasse bursdagsfeiring på gang.. Mannen blir 40 år idag og mellomste blir 5 år på torsdag
![]()
Har lust å senda mannen å køpa noet usunt till megHaha, åja
Da er det verre![]()
Gratulerer med både mann og 5-åringenKlart det er stas med baby
Hva skal du gjøre hos frisøren?
Her er alt toppmasse bursdagsfeiring på gang.. Mannen blir 40 år idag og mellomste blir 5 år på torsdag
![]()
Men hittil har dagens sofatjeneste gått til å strikke et bitte lite erme. Eller, ikke hele da, jeg begynte vel søndag kveld. To pinner (102 masker tilsammen) så er jeg klar for å lage er til. Jeg må få ferdig denne dressen....Det hjelper mye kontra meg hvertfall![]()
Lillesøsterdressen? Snart ferdig, eller har du alt mønsteret igjen?Men hittil har dagens sofatjeneste gått til å strikke et bitte lite erme. Eller, ikke hele da, jeg begynte vel søndag kveld. To pinner (102 masker tilsammen) så er jeg klar for å lage er til. Jeg må få ferdig denne dressen....