hehe joda men er melt regn resten av uken fra imorgen av =PAhKos dere med snø
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe joda men er melt regn resten av uken fra imorgen av =PAhKos dere med snø
![]()
Maskinen har gått i ett for å si det sånnFremdeles flink som har klart å ta så mye på en dag
Så bra. Å middagen blev vällyckat ??Har kost oss masse![]()
De er bestDe ape emojiene? jeg bruker også de masse![]()
Jada,blir nok så jeg får vasket mine maskiner i helgen jaAh... Men snart da![]()
Jeg har rett og slett ikke hatt tid.Fikk en skikkelig pang-start på mnd. Det er nok derfor. Er fornøyd med det
Æsj da...hehe joda men er melt regn resten av uken fra imorgen av =P
Ja verkligen eg som har sakt eg e så glad att eg ikkje har plager me bekken i detta svangerskap . Så kommer detta. Känner detUff da så kjedelig
Så utrolig kjedelig dahehe joda men er melt regn resten av uken fra imorgen av =P
Hørtes bra utJada,blir nok så jeg får vasket mine maskiner i helgen ja![]()
Målet var og er 2424, men 3000 bli en bonus. Vet jeg blir alene noen kvelder i romjulen når gubbis skal på fest så håper det blir noen innlegg da. Så det blir nok 3000Jeg har rett og slett ikke hatt tid.
Går du for 3.000?
Jeg håper virkelig jeg vil klare 2.424
Det burde min også ha gjort, har en del som bør tas selv..Maskinen har gått i ett for å si det sånn![]()
Jeg også, blir så naken uten deDe er bestjeg har ett ønske om at de blir synlige i appen i nærmeste fremtid
![]()
Kanskje dere burde ta en prat med han?Nå er bass mesteren tilbake. Krysser fingrene for bassfri kveld![]()
Jepp.Så bra. Å middagen blev vällyckat ??
Dobbeltjern!Men dere som anbefalte Åsvik vaffeljern hvilken type da?skal kjøpe vaffel jern og lage vafler idag tenkte jeg
![]()
Ohh neiI take it back. Hun er våken igjenhaha!
Heldige dereHipp Hurra snøen har kommet her nå =D 4 åringen er i ekstase !![]()
Det var jo ikke så halvgale9.50 kom hun
Mannen skal litt på jobb i romjulen så får litt på dagen da, men blir litt lite nå fremover.Målet var og er 2424, men 3000 bli en bonus. Vet jeg blir alene noen kvelder i romjulen når gubbis skal på fest så håper det blir noen innlegg da. Så det blir nok 3000