s4 jeg har, har bare sett disse "froskene" på SMS, jeg.Begge deler, det standard på mitt tastatur. Har s5
Må lete litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
s4 jeg har, har bare sett disse "froskene" på SMS, jeg.Begge deler, det standard på mitt tastatur. Har s5
Vet ikke, har ikke sett henne på en stundHvor er det forresten blitt av Klatremus..?
Hvor skal du da? Siden du skal ut igjen?Jobb
Hjem
Spise
Ut igjen
Er helt greit i kveldDa er vi to![]()
Her ligger mines4 jeg har, har bare sett disse "froskene" på SMS, jeg.
Må lete litt
Flink du er, holder meg utrolig nok på 9. plassVar inn topp 100 nå,og var sikker på at jeg hadde falt langt ned, men jeg holder meg på 6 tror jeg det var. Overrasket.
Fremdeles flink som har klart å ta så mye på en dagMåtte til, har nesten ikke vasket klær mens jeg var syk.
Hvor skal du hen?Jobb
Hjem
Spise
Ut igjen
Takk, fant demHer ligger mine
Ikke jeg heller...Vet ikke, har ikke sett henne på en stund
Vennesla ( like ved kr.sandHvor i landet? Samboeren er furt fordi det ikke er snø.. Like før han dro i går sa han: det må ha kommet snø når jeg kommer hjem.
Så bra daBegynte litt før 19så 20-25 min kanskje
vanligvis kan jeg bruke en hel time
![]()
Ja Sitter å spiser på mandariner . Er så sur og grinig nåDo it, do it!![]()
Ah... Men snart daBlir nok ikke før om noen dager da, rørleggeren må en tur innom å gi meg et lengre rører førstmen jeg vasket jo 5 maskiner tidligere i dag så vi skal vel klare oss
![]()
I take it back. Hun er våken igjenSå bra da![]()
Fikk en skikkelig pang-start på mnd. Det er nok derfor. Er fornøyd med detFlink du er, holder meg utrolig nok på 9. plass
Halka i trappan og åkte ned me rumpan några trapper nedHuff da, dårlig form?