får sette inn grandisen jeg
det blir slik mat da mannen straks er hjemme og er sulten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
like glad i å lage mat som jeg er?får sette inn grandisen jegdet blir slik mat da mannen straks er hjemme og er sulten
![]()
jeg spiser 2 middager om dagenlike glad i å lage mat som jeg er?![]()
Så kjapt og greit daFylte firkanta skjell med kjøtt, ost og mais, som er i ovnen til osten smelter. Og så er det litt enkel salat og tilbehør ved siden av/oppå! Veldig kjapt!
Her er det bare å skravle da ja! Må få meg litt innlegg selv jeg, så...vel, dersom jeg skal være flink til å få innlegg så burde jeg vel skravle som juling her inne da?![]()
![]()
Ikke uventet er desember så full av planer at det ikke er så lett å få til så mye skravling som jeg kunne tenkt meg. Kombinert med at jeg sover en god time for dagen da...Her er det bare å skravle da ja! Må få meg litt innlegg selv jeg, så...
Sånn er desember ja. Men jeg er litt overrasket over hvor mange innlegg man må ha for å være på topp100!!Ikke uventet er desember så full av planer at det ikke er så lett å få til så mye skravling som jeg kunne tenkt meg. Kombinert med at jeg sover en god time for dagen da...
Mange med bedre tid enn meg da...Sånn er desember ja. Men jeg er litt overrasket over hvor mange innlegg man må ha for å være på topp100!!
Aldri for sent!vel, dersom jeg skal være flink til å få innlegg så burde jeg vel skravle som juling her inne da?![]()
![]()
Haha! Veldig godt da! Mmm, begynner å bli sulten nå.nå fikk jeg lyst på kjapptaco!haha!
Jepp, veldig god tirsdagsmat! Hva har dere til middag idag?Så kjapt og greit da![]()
Og bedre tid enn meg...Mange med bedre tid enn meg da...
Vet du, det aner jeg ikke. Jeg dro tidlig hjem og la meg pga feber. Så mannen er kjøkkenherre. Tipper kanskje pølser, pizza eller noe inden kategorien...Jepp, veldig god tirsdagsmat! Hva har dere til middag idag?
Heia heiavel, dersom jeg skal være flink til å få innlegg så burde jeg vel skravle som juling her inne da?![]()
![]()
Men du gadd å gjøre det!Det var ikke akkurat så vanskelig.
Googlet bare "kontantstøtte utbetaling" så kom det opp
Håper du har hatt en fin dagDa er pausen min over, snakkes om litt
Mannen mekket tomatsuppe med pasta, ris og kylling. (fra grunnen. Når jeg gjør det spiser ikke ungene våre det, da sier de at toro er det eneste spiselige, men når mannen gjør det er det greit...)Jepp, veldig god tirsdagsmat! Hva har dere til middag idag?